Skocz do zawartości

P1106-12 nie daję rady


ja37

Rekomendowane odpowiedzi

Upewnij się, że nie ma za mało paliwa. Czyli przepływka, lewe powietrze i wydajność pompy paliwa. To, że robi ciśnienie to jedno. Drugie, jaki jest jej wydatek (chodzi o ilość nie o ciśnienie) i czy nie brakuje paliwa przy dłuższym obciążeniu silnika. 

Co do sond, to bym przemierzył napięcie na grzałce i przedzwonił przewody do ECU.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiązkę dzwoniłem przed montażem.

Przepływkę załatwię na podmianę, pompę też od razu wymienie.

Lewe powietrze na bank nie ma było małe na połączeniu powercapa z przepustnicą, ale wyeliminowałem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę trwało, ale leżałem z temperaturą po ekstrakcji ząbka :)

Wymieniłem pompę.

Mało co się zmieniło, trochę dynamiczniej da się jechać, ale dalej nie to, co trzeba.

Teraz na tapetę przepływka pójdzie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem przepływomierz.

Jest lepiej, bo nawet 0,9 bara zobaczyłem ale....

W okolicach 4000 obrotów dostaje czkawki, tak jakby gruszka się uchylała i zamykała.

I ciężko go wyżej wkręcić.

Wtedy też pojawia się mój błąd.

 

Czyli jakbym jeździł do 3500 obrotów, to nie miałbym do czego się czepić.

 

Z błędem zachowanie jest takie samo.

Edytowane przez ja37

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się zastanawiam, czy aby ten nowy zaworek od sterowania gruszki jest naprawdę sprawny.

Niby "na gębę" przełącza tłoczek, ale może jak dostaje ciśnienie, to przepuszcza?

Mam luźny używany, podmienię też.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najczęściej zaworek przepuszcza. Możesz go wykluczyć zdejmując wężyk z gruchy - wtedy powinno nastąpić przeładowanie bo turbina leci na maxa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjąłem wężyk, zaślepiłem go i nic się nie zmieniło.

No to podłączyłem i ominąłem podciśnienia od DV.

Zmieniło sie na tyle, że lepiej przyspiesza, ale przy 4000 jest dźwięk z wydechu jakby odcinki, takie szybkie strzały, jak z kałacha. No i koniec jazdy, trzeba zmienić bieg.

 

Jeszcze mi na myśl przychodzi czujnik wałka rozrządu - te obroty jakoś podobne do jego usterki no i lutowałem kabelki od niego przy zmianie wiązki.

Pewnie trzeba sprawdzić lutowanie ( te kabelki sa bardzo oporne)  no i może podmienić czujnik wałka?

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypomniałem sobie, że podobnie miałem w kosiarce, zająłem się przerwą na świecach, zrobiłem 0,6mm.

Nie pomogło, a świece czorne jak diabeł.

I to mi dało do myślenia, że mam za wysokie ciśnienie paliwa, może wrócić do seryjnego regulatora?

 

Aha, błąd już się nie pojawia, bo doładowanie normalnie jest.

Edytowane przez ja37
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności