Skocz do zawartości

P1106-12 nie daję rady


ja37

Rekomendowane odpowiedzi

Spokojnie, mam 2 sztuki nówki na zapasa :)

Widać ta dostała w dupę, jak mi się silnik popsuł na strojeniu, wracałem na 2 garach 250km do domu....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i fakt, turbina nadaje się tylko do regeneracji.

Przy okazji zmieniłem też kolektor wydechowy, bo pod zamykadłem zrobił się schodek na 1mm, tak pękł.

Zyskałem tyle, że ładuje 0,3 bara i wywala 1106-12

Nagrać live data?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma sensu nic nagrywać. Turbina najpierw musi być zrobiona, żeby była pewna. Jak będzie pewna, to wtedy trzeba zobaczyć co i jak i ewentualnie dalej szukać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś odłączyłem gruszkę od zaworka i wężyk zaślepiłem.

Czyli bypass był zamknięty na bank.

Bez zmian.

Jutro pokuszę się o założenie zaślepki zamiast DV, bo może krzaczy mi ten drugi zaworek.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to nie wina pierścieni, wyciągnęły olej, turbinka nie miała smarowania i się przytarła. Zaczęła stawiać opory, bądź nie do końca trzymać parametry stąd te błędy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. musiałoby nie być oleju w silniku, co byłoby zauważalne

2. silnik również musiałby się przytrzeć, czyli obecność opiłków by była - w turbinie również, w jej przewodach też

 

Ja nadal uważam na podstawie tego, co przeczytałem, że turbina zdechła i tyle. Być może nie jest ona jedynym powodem problemu, ale na pewno jest. I od początku to podejrzewałem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oleju pilnuję jak oka w głowie, tyle, że teraz nie mam po co na bagnet zaglądać, bo jest i jest i nie kce ubyć :)

Turbo teraz założone jest świeżynka regenerowana, więc ten temat odpada.

Nie chcę się go pozbywać, bo ma wiatrak kompresji większy od opc o 2mm.

Przyda się :)

Dziwi mnie opis błędu - 12, rzadko spotykany jak czytam na forumach.

Zaworek przy "akumulatorze podciśnienia" będę miał dopiero w poniedziałek, tymczasem zrobię zaślepkę DV i zobacze co będzie.

Przecież nawet jak chwilowo mi dmuchnie 2 bary, to korby sie nie wygną, bo niby kute :)

Podgląd doładowania mam w czasie rzeczywistym na wyświetlaczu CID, więc będę pilnował.

 

Pytanie techniczne jeszcze.

Czemu do sterowania turbiny sa 2 zaworki?

Jeden rozumiem, że odpowiada za to, żeby nie przeładowało, a drugi chyba tylko, jak przepustnica się zamknie, dobrze myślę?

 

Dziwi mnie to, że ta sprawa stała się nagle, bez żadnych objawów dziwnych.

Wgrałem sobie mapę i fajnie pomykało na 1,2 bara, to wgrałem mocniejszą i od tego czasu doładowania nie ma.

Zmiana kompa na serię nie pomogła.

Zmiana kompa, nie mapy.

 

Chyba wiązka silnika LER i LEH są takie same?

Edytowane przez ja37

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle wiem.

Zwary nie ma.

To jest wynik czegoś, czego nie znalazłem.

Mechaniki komputer nie monitoruje, tylko wyniki pracy mechaniki.

Powinno być doładowanie, a go nie ma, więc komputer myśli, że popsuł sie czujnik, a przyczyna jest całkiem inna - ale jaka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności