Gość pablo9876 Opublikowano 4 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 (edytowane) To co Panowie zalecacie? Na chwilę obecną nawet powerboxa odłączyłem i na razie polatam bez tego. Skoro sam scv się uczy więc nie chcę żadnych zakłóceń wprowadzać. Czyli delikatne falowania podczas naciśnięcia gazu sobie już darować bo ten typ tak ma? Edytowane 4 Marca 2021 przez pablo9876   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91895-zaw%C3%B3r-scv-17-cdti/page/2/#findComment-733028 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 4 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 Może tak buczy przez powerboxa Racja.Można to sprawdzić . Ale jeżeli tak będzie dalej to trzeba szukać . Może TTTM? Może warto spróbować wypiąć wtyczkę od klapy i nasłuchiwać   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91895-zaw%C3%B3r-scv-17-cdti/page/2/#findComment-733030 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pablo9876 Opublikowano 4 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 Może nawet źle to nazywam, bardziej pisk ale dalej piszczy po odpięciu powerboxa tak więc raczej nie to. Nie mam nawet jak tu wrzucić bo mam nagrane. Ale dziwi mnie zbieg okoliczności że od razu po wymianie scv taki cyrk.   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91895-zaw%C3%B3r-scv-17-cdti/page/2/#findComment-733032 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 4 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 Fachowo jest to przepustnica. Ale jesli wypinasz wtyczki z zespołu egr i przepustnicy i nadal masz dziwne dzwieki to stetoskop i nasłuchiwac . Czy spalanie chwilowe po wymianie scv sie zmieniło? Skoro auto juz nie gaśnie a przed wymianą tak było to mozesz mieć inne usterki na które nie zwróciłeś uwagi bo cala uwaga była skierowana na falowanie obrotów i gasniecie   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91895-zaw%C3%B3r-scv-17-cdti/page/2/#findComment-733036 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pablo9876 Opublikowano 4 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 Szczerze to nie wiem ponieważ nabyłem niedawno te auto. Ale byłem w Aso na sprawdzeniu i wszystko było ok poza wskazaniem przez mechanika problemu z tym zaworem. Tak poza tym jedynie co wyszło to dużo błędów historycznych, pierdolki jakbym był spadek napięcia, rozładowany aku, itp. . Ale wszystkie nieaktywne. A tak przed wymianą autko latało i nic nie piszczało , pomijając kwestie obrotów. Tak obecnie na ciepłym silniku spalanie oscyluje 0,4-0,6. Wcześniej było 0.6-0.9.   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91895-zaw%C3%B3r-scv-17-cdti/page/2/#findComment-733044 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 4 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 Jesli potrafisz to wyslij nagranie tego dzwieku. Wyglada na to ze wymiana scv byla i konieczna jak zalecil mechanik i poprawna. Teraz trzeba zlokalizowac to "wycie, cykanie,piszczenie" i jego przyczyny   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91895-zaw%C3%B3r-scv-17-cdti/page/2/#findComment-733049 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pablo9876 Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 (edytowane) Dziś objaw trochę zanikł, działa krócej i ciszej. piszczenie.m4a Oczywiście nagranie pochodzi z pierwszego dnia kiedy było to bardzo intensywne. Wydobywa się od strony egr, przepustnica, ale tylko przypomnę że jak odłączało się kostki dalej dźwięk był. Edytowane 5 Marca 2021 przez pablo9876   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91895-zaw%C3%B3r-scv-17-cdti/page/2/#findComment-733051 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Fachowo to się to nazywa klapa łagodnego lub miękkiego gaszenia. Przepustnica jest w benzyniaki. Steruje przepuszczaniem powietrza lub powietrza i paliwa razem wziętego. Można śmiało ja odpiąć i tak jeździć. Niektóre auta mają rąk że nawet na szafie nie zapali się żadna kontrolka ale większość ma pomarańczowa ikonkę niesprawności. Nie wpływa to natomiast na pracę silnika, jego moc czy inne sprawy. To element skonstruowany by nieco oszczędzić dwumas przy gaszeniu. Jednakże klapa gaszaca na te objawy co kolega podaje nie ma wpływu. Problem musi leżeć gdzieś indziej.   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91895-zaw%C3%B3r-scv-17-cdti/page/2/#findComment-733066 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 4 godziny temu, wesol napisał: Fachowo to się to nazywa klapa łagodnego lub miękkiego gaszenia. A w katalogu jest inaczej https://opel.7zap.com/pl/car/p10/g/9/5-0/   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91895-zaw%C3%B3r-scv-17-cdti/page/2/#findComment-733073 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pablo9876 Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 (edytowane) Czyli koledzy nie przejmować się tym? Gaszenia auta odbywa się spoko, lekko bez jakiś wibracji. Jeszcze znalazłem coś takiego na ten temat? Ale dlaczego jak odpiąłem wtyczkę od przepustnicy dźwięk był dalej dopóki nie wyłączyłem zapłonu i wyjąłem kluczyka? https://astraklub.pl/viewtopic.php?t=812772 Edytowane 5 Marca 2021 przez pablo9876 Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91895-zaw%C3%B3r-scv-17-cdti/page/2/#findComment-733077 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi