Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 188
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

A ja myslałem ze to pomiar czyjnika temp.....

Teraz zerknąłem na zdjecie....

Edytowane przez mk5

 

Tu jest o lokalizacji przekaźnika pompki http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1457837.html

Jak możesz to zrób wyraźna fotkę gniazda po wypięciu i rysunek styków na przekaźniku.

 

Kacper ale marcin napisał ze pompka pracuje czyli przekaznik raczej powinnien działac

A propo pompa paliwa na pewno pracuje?

Edytowane przez mk5

 

tutaj są zdjęcia przekaźnika pompy paliwa z 2óch stron, ta u góry kostka to kostka tego przekaźnika właśnie, ta na dole to z tego co wiem przekaźnik wtryskiwaczy i wentylatora chłodnicy, widać tam jakieś małe przepalenie ale nie wiem czy to ma znaczenie. https://www.dropbox.com/sh/gouzpyvv8yerla9/Rf561l4vmK

Zamieściłem też zdjęcie listwy paliwowej (a przynajmniej części), rozumiem że muszę te kable odłączyć by tam sprawdzić opór. Właśnie trochę nie wiem jak to wyciągnąć żeby nie urwać nic.

Tak pracuje pompa paliwa przy kręceniu rozrusznikiem.

 

 

Już jakoś nie dowierzam że pompa pracuje. :-)

 

Marcin sprawdź czy po włączeniu zapłonu masz napięcie w styku 2 kostki.

Jeśli jest to zrób mostek za pomocą kawałka przewodu tak jak na fotce.

mp.jpg

 

Powinieneś usłyszeć wtedy pompkę paliwa a na listwie pod zaworkiem po wciśnięciu powinno być paliwo.

 

no jasny gwint :) Chłopaki macie racje, ja was przepraszam, pompa nie pracowała, mnie się wydawało że ją słyszę gdy kręcił kumpel. teraz połączyłem tak jak mówiłeś Kacper i ją słychać na zewnątrz bez wsłuchiwania się. Oczywiście paliwo poleciało z zaworu :):):) coś tam silnik łapał ale nie zapalił finalnie po kręceniu przez ok 20 sek

 

Sprawdź czy po podłączeniu napięcia do cewki przekaźnika usłyszysz jego kliknięcie, podpinasz się pod te mniejsze blaszki w przekażniku.

Jednocześnie pod szersze podepnij miernik ustawiony na Ohm i zobacz czy w momencie zadziałania styki zewrą i przejście będzie 0ohm

 

wybacz Kacper ale trochę nie kumam tej pierwszej części...jak mam dokładnie podłączyć napięcie do cewki przekaźnika, przekaźnik mam spowrotem włorzyć ale nie do końca by móc podpiąć się pod mniejsze blaszki? czym mam się podpiąć?

Nie mam takiej opcji 0ohm w mierniku, najmniej jest 200.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności