Skocz do zawartości

astra kręci ale nie pali, kod P0351, sprawdzenie cewki


Gość Marcin_86

Rekomendowane odpowiedzi

Trzeba rozebrac koło pasowe i osłony i sprawdzic na znakach.Rozrzad jest prosty w tym silniku.

Cisnienie na listwie jest?

Edytowane przez mk5

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 188
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

wiem o istnieniu tych znaków, jednak nie znam szczegółów, tzn który znak z którym ma się wyrównać, wiesz może jak to dokładnie ma wyglądać?

Ciśnienie jakieś jest skoro po wciśnięciu zaworka poleciało paliwo (dopiero gdy połączę kostkę drutem w ten sposób https://www.dropbox.com/s/izd60typgn5x7b4/post-188-0-64059700-1383319062.jpg )

Nie wiem jednak czy to wystarczające ciśnienie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie tak.Silnik prawie ten sam.

Czy naciskajac zaworek bez krecenia rozrusznikiem(bez zworki) leci paliwo?

Edytowane przez mk5

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, ale pryska tak dosyć ale dopiero gdy wymienię przekaźnik na drucik. po kręceniu rozrusznikiem na przekaźniku paliwo nie leci z zaworka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik wału moze powodowac brak uruchumienia czujnik wałka rozrzadu powoduje chyba brak wkrecania sie silnika.Dlaczego nie leci paliwo podczas krecenia rozrusznikiem moim zdaniem powinno.

Edytowane przez mk5

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz nie sprawdzałem tego zaworka podczas kręcenia rozrusznikiem, narazie nie mam takiej możliwości, sprawdzałem dopiero po kręceniu i wynik jak pisałem z drucikiem leci, z przekaźnikiem nie, nie wiem dlaczego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekaźnik i jego zasilanie sprawdziłeś więc powinno śmigać.

Jeśli nie będzie impulsów z czujnika wału to przekaźnik nie zaskoczy. Robiłeś test z żarówką więc wiadomo że cewka przekaźnika dostaje napięcie.

A co za tym idzie to pompka paliwa powinna też pracować.

Możesz dla pewności włożyć do testu kawałek przewodu i gdy będzie słychać pompkę wciśnij na to przekaźnik , następnie spróbuj odpalić auto.

 

Co do rozrządu to wspominałeś tylko o trzeciej fotce gdzie jest kolo wałka rozrządu. Zerknij też na kolejną fotkę gdzie są znaki na kole wału korbowego.

Jak będziesz sprawdzał to gdy na dolnym kole pokryją się znaki to i na górnym też muszą.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem ten test i coś tam złapał silnik, ale później rozrusznik zaczął dziwnie brzmieć, bardziej "ciągnący się" dźwięk niż pulsacyjny, akumulator więc podłączyłem go do ładowania, spróbuje jak się naładuje.

Do rozrządu się nie dostałem wczoraj bo nie mogłem się uporać ze śrubą napinacza paska klinowego( muszę go ściągnąć żeby się dostać do rozrządu), zapiekła się ale spróbuję jeszcze jutro, choć mam nadzieję że zaskoczy dziś wieczorem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności