Skocz do zawartości

astra kręci ale nie pali, kod P0351, sprawdzenie cewki


Gość Marcin_86

Rekomendowane odpowiedzi

Ta sruba potrafi czasami byc problematyczna uderz w nia młotkiem moze pomoze.Na zworke "łapał"probował zapalic?.Szoda ze nie ma czym sprawdzic cisnienia paliwa czy nie jest za małe.

Edytowane przez mk5

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 188
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

chyba tam coś trzeba odchylić https://www.dropbox.com/s/l9zq7200ufze9sf/DSC_2889.jpg

tak próbował właśnie zapalić na zworkę! już coś łapał ale później rozrusznik dziwnie brzmiał i mu odpuściłem, naładuję akumulator zobaczymy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanizm z srubą to zapewne napinacz nie trzeba nic odkrecac a kluczem 13 lub15 odchylic i pasek zejdzie.A jak zobaczyc znak dolnym kole wałka nie zdejmujac koła pasowego?Jak sie znaki sprawdza to tez przy okazji czy klina nie scieło.

Z tego pasowego czyjnik wału zczytuje.Jezeli sie go nie załozy to auto nie zapali w 1.6 8V ale w Z16SE jest inny czyjnik i moze byc inaczej.

Edytowane przez mk5

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten zaznaczony jest to jest chyba czujnik oleju czujnik wału w tym silniku jest chyba po drugiej stronie.

trzeba odkrecic to koło pasowe(nie znam fachowej nazwy nie jestem mechanikiem)i osłony i wszystko bedzie widoczne.

Czasami odkrecenie tej sruby jest naprawde problematyczne.W jednym przypadku musielismy jechac do mechanika bo balismy sie urwac ale tylko jednym.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, jutro się do tego przystawie, przy niedzieli odpuszczę, mam nadzieję że uda mi się to odkręcić, chociaż zastanawiam się czy to konieczne, pasek rozrządu wydaje się być w porządku jak z góry na niego patrzę, gdyby przeskoczył miałby jakiś pewnie uszczerbek poza tym nie przeskoczyłby chyba przez noc, astra przestała palić niespodziewanie i wydawać by się mogło bez powodu, choć może deszcz się mógł do tego przyczynic.

No chyba że dziś się uda zapalić na zworkę, muszę akumulator nabić :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiscie raczej podejrzewam małe cisnienie lub cos z elektronika bo my jakos nie mielismy przypadku zeby pasek przeskoczył(ale róznie bywa).Raz sie urwał kumplowi ale na szczescie nic sie nie stał w X16SZ(bezkolizyjny).Ten Z16SE kolego ASO z forum potwierdził ze tez bezkolizyjny natomiast w ASO(niedaleko mojego miejsca zamieszkania) twiedza ze kolizyjny

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności