Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 188
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • 4 miesiące temu...
Gość Marcin_86

Okazało się że ciśnienie paliwa było zasłabe, poluzował się wężyk na pompie paliwa. Jak pisałem sprawdzałem zaworek, paliwo się lało ale nie było to wystarczające ciśnienie, niestety nie zdawałem sobie z tego sprawy :/ prozaiczny powód...

Dziękuję za waszą pomoc, dzięki Kacper za Twoją cierpliwość i wsparcie!

 

Czasem tak jest że pół auta rozkopiesz a okaże się że to jakaś złośliwa duperela.

Jeden plus że co nieco wiesz więcej :super:

 

  • 2 tygodnie później...
Gość Marcin_86

Zaświeciła się za to konrolka check engine, zczytałem bład, wyszedł P0141 - Uszkodzenie w obwodzie grzania sondy (rzad 1 czujnik 2). Kontrolka gaśnie gdy przełączę Astrę na gaz, po ponownym przełączeniu na benzynę już się nie świeci wcale. Poza tym nie ma żadnych objawów.

Czy ktoś wie jak mogę upewnić się gdzie leży problem?

 

Gość Marcin_86

Tak zerkałem tam, jednak nie znalazłem informacji jak zbadać samą sondę tj napięcie, rezystancję..Pomyślałem że może od tego trzeba właśnie trzeba zacząć, sprawdzić

czy po prostu grzałka w tej sądzie nie jest padnięta.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności