Gość harnas1515 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Zrobjeszcze reset po wymienie czujnika. Niech nowe mapy sobie zrobi paliwowe.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67864-corsa-b-10-1997r-problemy-na-zimnym-silniku/page/2/#findComment-544350 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marco84 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Jedź i podepnij jeszcze raz pod kompa . Może tez być opcja , że pompa paliwa jest już słaba .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67864-corsa-b-10-1997r-problemy-na-zimnym-silniku/page/2/#findComment-544451 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raphael6320 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Ale czy gdyby pompa była słaba owe objawy nie przechodziłyby po 2 minutach .. ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67864-corsa-b-10-1997r-problemy-na-zimnym-silniku/page/2/#findComment-544455 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marti82 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 (edytowane) Wymieniony został przepływomierz ale na jaki? ważne bo jak tańszy zamiennik to problem nie zostanie w taki sposób rozwiązany! sonda lambda nie potrzebnie wymieniona bo nie w niej był i jest problem mimo że błąd tak zasugerował!, Do sprawdzenia i wyczyszczenia zawór recyrkulacji spalin EGR!! koszt nowego 600zł, o ile jest sprawny a wydaję się że jest, należy go zdemontować i dobrze wyczyścić!, potem można profilaktycznie zaślepić zawór i mięc spokój z ustrojstwem na wieki o ile uszczelka zostanie zamontowana z materiału elastycznego i odpornego na wysokie temperatury czyli materiału termoizolacyjnego Edytowane 25 Czerwca 2014 przez marti82   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67864-corsa-b-10-1997r-problemy-na-zimnym-silniku/page/2/#findComment-544457 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bercik95 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 (edytowane) Nie musisz lecieć na komputer... ja u siebie miałem podobny problem i już go zwalczyłem. zresetuj błędy przez odcięcie klamry od akumulatora na jakąś minutę później jedź do momentu wstąpienia błędu. i sprawdź sam w domu co ci wyjdzie http://www.corsa.dhs.org/form_ArticleShow.aspx?aid=6u mnie wyszło że uszkodzony jest czujnik temperatury cieczy chłodzącej Edytowane 26 Czerwca 2014 przez Bercik95   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67864-corsa-b-10-1997r-problemy-na-zimnym-silniku/page/2/#findComment-544482 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marco84 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Ale czy gdyby pompa była słaba owe objawy nie przechodziłyby po 2 minutach .. ? Tak , bo po pierwsze silnik na ssaniu pobiera wiecej paliwa , a po drugie przewody paliwowe sa puste na zimnym silniku i pewnie lekko zapowietrzone więc paliwo dłuzej dociera do wtrysków i pompa musi wydajniej pracować . Nie musisz lecieć na komputer... ja u siebie miałem podobny problem i już go zwalczyłem. zresetuj błędy przez odcięcie klamry od akumulatora na jakąś minutę później jedź do momentu wstąpienia błędu. i sprawdź sam w domu co ci wyjdzie http://www.corsa.dhs...Show.aspx?aid=6 Obawiam się , że ta metoda nie sprawdzi sie w corsie 1,0 12V .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67864-corsa-b-10-1997r-problemy-na-zimnym-silniku/page/2/#findComment-544602 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bercik95 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Tak , bo po pierwsze silnik na ssaniu pobiera wiecej paliwa , a po drugie przewody paliwowe sa puste na zimnym silniku i pewnie lekko zapowietrzone więc paliwo dłuzej dociera do wtrysków i pompa musi wydajniej pracować . Obawiam się , że ta metoda nie sprawdzi sie w corsie 1,0 12V . Nie wiem u mnie się sprawdziła ta metoda i samochód chodzi jak zegareczek tylko że ja mam 1.2 v8   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67864-corsa-b-10-1997r-problemy-na-zimnym-silniku/page/2/#findComment-544607 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Benyslaw 88 Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Witam mam ten sam problem i to ten sam silnik czyli 1.0 12v eco tec ... czy jak mu tam wymienione filtry oraz świece czujnik temperatury wody oraz przepływomierz i czujnik położenia wału . Sytuacja wygląda tak . Rano silnik odpala wkręca się na 1600 obrotów ... utrzymuje się około 10-20 sek a później spada poniżej 1 tyś obrotów i gaśnie ... oczywiście jak trzymam nogę na gazie to samochód ok chodzi po około 5 minutach ( rozgrzanie silnika ) sytacja się uspokaja i silnik utrzymuje obroty . Lubi natomiast spaść z obrotów np podczas podjeżdzania pod skrzyżowanie widzę iż spadają one do minim i często auto gaśnie . odpala bez problemu i jedzie dalej . 2 mechaników było widziało " pan se z tym na złom jedzie " owszem czek się zapala ale tylko np ze zjazdu z górki na biegu bez gazu i gaśnie czek .... ratujcie bo już nie mam pomysłu a moja kobieta jeździ tym samochodem . I ciągle słysze że chce nowy ... Zrobjeszcze reset po wymienie czujnika. Niech nowe mapy sobie zrobi paliwowe. Przy każdej wymienia czujnika trzeba odłączać klemy ?? Na jaki okres 1 minutę 1 H   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67864-corsa-b-10-1997r-problemy-na-zimnym-silniku/page/2/#findComment-627716 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 (edytowane) owszem czek się zapala ale tylko np ze zjazdu z górki na biegu bez gazu i gaśnie czek .... ratujcie bo już nie mam pomysłu a moja kobieta jeździ tym samochodem I co jak się zapala to niech się zapala?Masz fajne podejście do motoryzacji a i do bezpieczeństwa swojej żony też.Gdybyś się pokwapił przeczytać jakąkolwiek instrukcję samochodu to doczytałbyś że gdy się zapala to się jedzie odczytać błędy aby wiedzieć co się zepsuło. Edytowane 15 Marca 2016 przez adam1954   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67864-corsa-b-10-1997r-problemy-na-zimnym-silniku/page/2/#findComment-627720 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michas8802 Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 jak ci sie zapala check przy dojeżdżaniu to masz przepływomierz do niczego jaki kupiłeś ? najlepiej kupić oryginalnego boscha na szrocie za około 100 zł. i pytanie ile paliwa masz w baku ? ja mam taka corse miałem te same problemy i po prostu raz się spiąłem zatankowałem za 150 teraz tylko dolewam i nie mam problemów z szarpaniem. ten silnik nie lubi małej ilości paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67864-corsa-b-10-1997r-problemy-na-zimnym-silniku/page/2/#findComment-627722 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.