Skocz do zawartości

Astra H GTC - chip,gdzie podpiąć


Gość signordave

Rekomendowane odpowiedzi

Gość signordave

Witam wszystkich. Na początku informuję, że przeszukałem nie tylko forum ale i google dosyć dokładnie i nadal nic nie wiem. Moje pytanie jest dosyć proste. Zakupiłem chip do mojej GTC i niestety nie podano mi dokładnej instrukcji gdzie go wpiąć. Wiem tylko że po prawej stronie jest wtyczka którą należy wypiąć i podłączyć tam chip. Tylko która? Jest dwie. Jedna bardziej na przodzie zaraz przy bloku i druga trochę z tyłu. Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi. Pozdrawiam.

 

ARiqtv.jpg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

chyba chip z promocji skoro bez instrukcji. Jak większość z nich oszukują one pompę paliwową więc wpina się je zazwyczaj w układ CR albo na szynie albo przy pompie. Nie mam pewności czy w czujnik czy w elektrozawór. Na mój gust raczej w czujnik.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś podał nazwę tego boxa to można by coś więcej powiedzieć. Chyba najprościej spytać się sprzedawcy...nie żeby ci nie udzielić informacji na forum ale producent powinien najlepiej wiedzieć...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość signordave

Tak jest to box wpinany w listwę. Firma ProRacing. Kumpel ma zamontowany od kilku lat taki tylko w wersji 150 KM. Nie ma przez niego żadnych problemów. Wystarczy pamiętać o chłodzeniu turbiny. Nieco większe zadymienie jest widoczne tylko zimą. Oczywiście nie jest to chip zaprogramowany na "ile wlezie". Ze swojej 150 mógł spokojnie wykręcić na nim 200 KM, ale dla bezpieczeństwa (przebieg, ogólne zużycie samochodu - o czym mówi też producent) wycisnął 175 KM. W moim niby ma być 160 KM ze względu na to, że jest to silnik 150 KM tylko "zaślepiony", ale lepiej nie kombinować. A czy faktycznie tyle będzie miał, przekonam się po powrocie do Polski bo aktualnie jestem za granicą. Wybiorę się na hamownię i popatrzę co i jak.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu nie liczy się moc a moment obrotowy. Przy boxach jest taka dojebka w dolnym zakresie, że można szybko zakończyć przygodę.

Wiem bo miałem chiptronika niemieckiego kiedyś a potem po rozpieprzeniu głowicy dzięki niemu już normalne modyfikacje (turbina, wtryski) i rozsądny chiptunning.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności