Skocz do zawartości
makz_makz

Błędy na komputerze Insignia - bardzo proszę o pomoc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 2 miesiące temu kupiłem insignię 2.0 turbo 225km, rocznik 2010 cosmo, generalnie auto super zarówno z zewnątrz jak i wewnątrz, zbiera się dobrze. Dodam, że automat. Wczoraj jadąc, podczas skręcania nagle bach - zgasła nawigacja po czym zapaliła się na nowo, zaraz zgasły światła i zapaliły się na nowo, silnik zgasł i już się niestety nie zapalił. Zepchnęliśmy auto na pobocze i...
Na komputerze nagle wyskoczyły 2 następujące błędy: sprawdź czujniki parkowania oraz drugim błędem jest Sprawdź układ adaptacyjnych reflektorów.. Mało tego, pokazała się kontrolka: zatankuj paliwo, gdy jadąc miałem jeszcze prawie 2 kreski na liczniku.
Odłączałem aku, próbując zdziałać coś ze "zresetowaniem" ale pod tym względem jestem zielony. Myśleliśmy, że może to wina alternatora, podpięliśmy auto pod lawetę poprzez kable i nadal niestety to samo.

Chciał nie chciał, holowanie - 260 zł i zepsute nerwy bo auto nowe i miałem nadzieję że moje fatum z psującymi się autami minie.

Czy miał ktoś podobne sytuacje? Czy ktoś będzie potrafił mi pomóc?
Zapewne niezbędne jest podłączenie auta pod komputer, pewnie tam wszystko wyjdzie.

Bardzo proszę o pomoc bo załamałem się już. Odłożyłem wszystkie kieszonkowe na super auto a okazuje się, że jednak tak super nie jest.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zostaje podpiąć autko pod komputer i dokladnie sprawdzić co go boli, czy kolega zawsze tak jeżdzi na styk z tym paliwem w zbiorniku ?

Absolutnie nie powinno się doprowadzić do braku paliwa z tego co mi wiadomo ponieważ w wyniku tego można doprowadzić do zapowietrzenia układu paliwowego a także zatarcia pompy paliwa. Odłączenie akumulatora niestety nic tu nie pomoże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba najszybszym sposobem będzie podłączy samochód pod komputer.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jeżdżę na pustym zbiorniku, miałem prawie 2 kreski paliwa, po prostu gdy to się stało, całość zaczęła pokazywać brak paliwa. Dziwne dość.
W poniedziałek będę podpinał auto pod komputer i napiszę co go boli..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak sie teraz silnik zachowuje przy probie uruchomienia silnika? Akumulator jest sprawny? Odpala z innego akumulatora? Jest ladowanie? - podstawy na dzien dobry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdy próbuję uruchomić silnik gaśnie wszystko - nawi, zegary, tak jakby się resetowały.
Dziś spróbuję podpiąć pod inny aku.

Próbowaliśmy podłączyć pod kable bezpośrednio z lawety ale niestety bez zmian.


Podłączyłem pod drugi akumulator i niestety bez zmian. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki, róniez wszystko gra. Jutro podłączę auto pod komputer i zobaczymy co z tego wyjdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wygląda na problem z akumulatorem podłączenie z drugiego przy słabej masie może nie być skuteczne wyjmij stary załóż sprawny lub naładuj swój i oczyść porządnie masę. To na początek bez kosztów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
samochód odebrałem z serwisu...okazało się że zawiesił się sterownik o ile wiadomo co to znaczy. Podobno jest jak ze zwykłym systemem że czasem może się zawiesić. Pokasowali błędy i auto na chodzie.

Macie na to jakieś rozwiązanie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pierwszy raz spotykam się z zawieszeniem kompa w aucie... w takim razie odpięcie akku na 10 albo lepiej 30min powinno pomóc... jak ze zwykłym kompem...

co zrobić - sprawdzić akku, ładowanie i czy klemy się nie grzeją...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

auto było odpięte od aku przez jakieś 5 godzin, klemy sprawdzałem, mówił że wszystko posprawdzał i nie zna przyczyny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to jestem ciekaw w jaki sposób serwis odwiesił komputer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja sprawdził bym mase jak i na silniku taki i na karoserii.. może tam byś coś nie hallo. Żucił bym okiem również na ładowanie akumulatora, jakie napięcie? Czy nie jest po wyżej 14V.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil2406
      Witam
      Mam otoz taki problem z insignia 2.0 cdti 2009r
      Od pewnego czasu jak temperatura zewnetrzna wynosi do 11 stopni obroty szaleja na zimnym i na cieplym 1000-1100 nawet przy tej temperaturze silnik ma 800-900 to jak dodam lekko gazu to obroty wskakuja na 1000 dodam ze do pracy mam 50 km i tak pozostaje,jezeli temperatura wynosi 12 lub wiecej wszystko idealnie moj mechanik powiedzial ze to nienormalne podlaczyl komputer i wszystko ok moze ktos juz mial taki problem???
    • Przez Coro1993
      Mam problem który się ciągnie za mną już jakieś 2 miesiące . Zacznijmy od początku , Posiadam astrę J sport tourer 1,4 t A14NEL  samochód ma problem przyspieszeniem ogólnie max jaki osiąga teraz wynosi jakieś 70-90 km/h , Próba wyciągnięcia czegoś więcej lub wciśnięcia pedału gazu do dechy jest równoznaczna z pojawieniem się błędu "Awaria pojazdu , skontaktuj się z serwisem "P0299 doładowanie silnika za niskie. W oplu wymieniłem bardzo dużo zaczynając od : regeneracja turbo , regeneracja dolotu ,czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym  , wszystkie uszczelki itp . Mój mechanik się podał i poradził żebym się udał do serwisu opla po diagnozę lub naprawę  niestety okazało się ze serwis jest jeszcze gorszy gdyż wymienił mi klepkę turbo na nowa po czym stwierdził ze to nie to i wsadził stara i chce zainkasować 345 e za robociznę (sprawa w toku nic jeszcze nie zapłaciłem ). W serwisie diagnoza jest taka że to wina braku katalizatora który mogą wymienić za 600 e ale nie wiadomo czy to pomoże , takie były słowa serwisanta  . Z dodatkowych informacji w samochodzie brak katalizatora jest wstawiona tulejka z aledrogo nie wyskakuje żaden błąd z tym związany , jest też wstawiona nowy gwint w jeden dok świecy zapłonowej gdyż poprzedni serwis spierdolił robotę i przykleił świece na klej ( długa historia ) ale samochód po tym zabiegu działał równy rok nie było żadnych zastrzeżeń .  Teraz pytanie czy ktoś miał podobne problemy gdzie chociaż zacząć szukać ? Dzięki za każdą pomoc . 
    • Przez lukaszchn
      Do sprzedania dużo części do Opel Astra G, 1999rok,  2.0 diesel. Silnik 2.0 DTL, silnik X20DTL. Wersja kombi. Wersja europejska.
      Kolor: Z 282.
       
      Brakuje części:
      Tylna klapa,
      Zderzak tył,
      Reflektor lewy przód,
      Zderzak przód.
       
      W razie pytań proszę o kontakt: Adam 508 667 243
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.