Skocz do zawartości

Błąd P0001-75 Astra H 1,9CDTI - za niskie ciśnienie szyny


Gość standing.zero

Rekomendowane odpowiedzi

Gość theeye7777

Witam. 

Dopadł mnie błąd p0001-75. Ta wersja opcoma którą posiadam nie rozpoznaje tego błędu. Pokazuje że błąd nieznany. 

Auto przechodzi w tryb awaryjny tylko podczas wypalania dpf lub jazdy na klimatyzacji kiedy jest bardzo gorąco w aucie i pracuje na maxa. 

Prócz tych 2 sytuacji auto mogę deptać do odcięcia i nie wyskoczy błąd. 

Spalanie na biegu jałowym gdy wszystko pogaszone jest 0.7 l/h natomiast na światłach przy włączonym radiu pokazuje po rozgrzaniu 0.8-0.9 l/h latem i zimą. 

Odpala po jakiejś niecałej sekundzie kręcenia a nieraz od strzała. 

Robiłem chip z wersji 120km na 170 i 370Nm.

Wcześniej nie odnotowałem takiego błędu w sumie bo nie korciło mnie deptać. A teraz po chipie nieraz depne.

Chociaż jak sobie przypominam to jak wypalałem dpf wcześniej to go trochę przegoniłem i nic nie wyskoczyło. 

Będę jechał w przyszłym tygodniu jakoś na wgranie seryjnej mapy i będę jeździł do pierwszego wypalenia tak i zobaczę.

Ale bardzo fajnie było by gdyby tutaj ktoś kto miał ten błąd napisał co było przyczyną bo te części dość sporo kosztują

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Remus122

Masz trochę inaczej niż ja - u Ciebie będzie problem ze zbyt wysokim ciśnieniem tak na oko, możliwe że mapa nie do końca dobrze zrobiona albo czujnik ten na listwie nawala, dobra wiadomość to taka że najpierw zapłacisz za dobrą diagnostykę taką co pokaże dokładnie błąd a później zmiana mapy ewentualnie czujnika na listwie na taki do 1600 bar za 40 zł i po problemie. U mnie przy dłuższej jeździe ze stałymi obrotami albo ze stałym obciążeniem przy mocnym depnięciu brakuje paliwa, słychać że pompa pracuje na sucho i pyk check. A jak auto się zagrxeje to i 240 pociśnie i nie ma problemu. 

Ostatnie 2 elementy które mi zostały to listwa wtryskowa i obudowa filtra paliwa do sprawdzenia. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość theeye7777

No teraz będę w tym tygodniu jechał na obniżenie delikatne bo z tego co mi tu koledzy napisali to chip jest do 30% mocy na plus a ja mam ponad 40% zrobione i poza tym na forum astry czytałem że ktoś też miał wiecznie ten błąd i pomogła dopiero nowa mapa z 200KM na 180KM zszedł i problem znikł. A też wymieniał wszystko po kolei i nic nie pomogło. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Remus122

U mnie pojawił się nowy objaw, na 4 gaz w podłogę pod górę z ładunkiem i słychać że coś pompuje na sucho, diagnoza - pompa nie wydała, może i robi ciśnienie ale pod długotrwałym stresem nawala i nie wytrzymuje. Będzie parę zbędnych PLN to się tym zajmę 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witajcie, 

Nie chciałem zakładać nowego tematu, bo moim zdaniem problem dotyczy zbyt niskiego ciśnienia paliwa na szynie CR. 

Mam Astrę 1.7 z silnikiem z17dth. Gdy na zewnątrz jest upalna pogoda mam problem z normalnym odpaleniem kiedy silnik jest zagrzany. Np w trasie zjazd na tankowanie mija kilka minut od zgaszenia silnika i żeby ponownie odpalił mija kilka sekund. Na razie nie miałem sytuacji żeby nie odpalił, ale raczej problem będzie postępował niż się niwelował. 

Mam zarejestrowane dane (ciśnienie szyny +obroty) w sytuacji odpalenia zimnego silnika oraz kiedy problem występuje. Widać, że jak jest zimny ciśnienie paliwa rośnie (chyba) prawidłowo, natomiast jak jest zagrzany to ciśnienie rośnie powoli i dopiero odpala (zdarzyło mu się ostatnio kręcić około 4s co uważam już za problem, ale akurat tego nie mam na wykresie) .

Problem występuje tylko jak mamy letnie temperatury od jesieni do wiosny tego nie zauważyłem. 

Poza tym odpala prawidłowo, chodzi równo, nie kopci przy przyspieszaniu. 

Wstępnie myślę że winny może być zawór scv, ale zanim wymienię chciałem się Was zapytać co o tym sądzicie. 

Zimny.jpg

Rozgrzany-po trasie.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość theeye7777
W dniu 23.05.2021 o 17:25, Remus122 napisał:

 ewentualnie czujnika na listwie na taki do 1600 bar za 40 zł i po problemie.

A mógłbyś podesłać link do takiego czujnika bo bym go wymienił skoro 40zl tylko

Edytowane przez theeye7777

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Zrobiło się chłodno, paliwo zgęstniało i problem powrócił - ruszanie pod górkę to często błąd, jazda pod dużym obciążeniem, błąd. Wypalanie DPF to auto potrafi zgasnąc. Widać że ewidentnie jest problem z przepchnieciem paliwa. Będę zmieniał prawdopodobnie obie pompy, ale jeszcze pytanie czy jest w tym samochodzie jakieś newralgiczne miejsce gdzie mogę szukać zgiętego, złamanego przewodu paliwowego? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności