Skocz do zawartości

Błąd P0001-75 Astra H 1,9CDTI - za niskie ciśnienie szyny


Gość standing.zero

Rekomendowane odpowiedzi

Ja robilem adaptacje maxi ecu . Jak w opcomie wyglada nie wiem. Pewnie po wyborze modelu silnika w adaptacjach poprowadzi Cie po kolei co robic

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Remus122
6 godzin temu, ArKos napisał:

Niezależnie od modelu silnika, należy wyuczyć układ paliwowy po wymianie SCV.

Nie ma żadnych wzmianek o adaptacji w Internecie dla z19dth :/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, adam1954 napisał:

Arek jest lepszy niż internet.

Nie przesadzajmy. Mam trochę praktyki w ASO i poza ASO.

 

W internecie wielu rzeczy nie ma. Pragmatyka wskazuje, że każdorazowo po istotnej zmianie w zakresie układu paliwa i powietrza należy wykonać zerowanie wartości wyuczonych czy też wyuczanie poszczególnych układów.

Z19DTH jak EGR wymieniasz, przepływkę, wtryski robisz czy pompę WC regenerujesz, to powinno się takie rzeczy robić.

W dieslu za dużo paliwa na tłoki i masz dziury...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Remus122
59 minut temu, ArKos napisał:

zerowanie wartości wyuczonych

O dzięki Arek, to wiem że się da zrobić, bo robi się dokładnie to samo przy adaptacji przepustnicy. Zrobię to w poniedziałek, pytanko tylko czy auto do zerowania ma być zagrzane do 85+ ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Remus122

Ok, jednak jestem na to chyba za głupi.
W op comie wybieram funkcje speclane dla mojego silnika i mam tam parametry wtrysków a w opcji programowania jest takie okno: wybrać replace onjector i replace Rail pressure sensor ? Bo oba te elementy były wymieniane asdasdasdsadasd.thumb.png.2bddc81010b437165ae36c05bb84eaea.png

 

Zrobiłem też logi z żądanego ciśnienia na Common Rail oraz tego zmierzonego i o dziwo auto nie udało się wprowadzić w tryb awaryjny, a próbowałem. Maksymalna różnica wyniosla 7 MPa a dopiero przy 25 jest tryb serwisowy. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Programowanie małej dawki paliwa po wymianie zaworu SCV na pompie wysokiego ciśnienia (wymiana SCV w związku z falującymi obrotami silnika 1,7 CDTI 100, 110 i 125pps) - uruchamiamy silnik - wybieramy zakładkę silnik - rok auta - model auta - programowanie - nauka wtrysku małej dawki paliwa - wyłączamy wszystkie zbędne odbiorniki np. radio, nawiew na „0”, światła itp. - aktywuj /

Zapozyczone z forum astra3.pl

Ja to u siebie robilem w innym programie i w adaptacjach były odpowiednie podkatalogi

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Remus122
25 minut temu, Marcin 83 napisał:

 Programowanie małej dawki paliwa po wymianie zaworu SCV na pompie wysokiego ciśnienia (wymiana SCV w związku z falującymi obrotami silnika 1,7 CDTI 100, 110 i 125pps) 

Nie mam tego silnika i u mnie nie ma takich opcji w op comie,  screena który wysłałem jest z zakładki programowanie w funkcjach specjalnych są jeszcze tylko korekty wtrysków ( wyjątkowo dobre :D) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności