Skocz do zawartości
lufa9999

Silnik 2.0, 160 KM. Prośba o opinię.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam prośbę początkującego. Kupuję właśnie Insignię z silnikiem diesla 2.0 o mocy 160 KM. Auto z roku 2009-2010, przebieg do 150 000. Chciałem poszukać jakiś fachowych opinii o tym silniku. O jego awaryjności itp. Szukałem w necie ale nic sensownego nie znalazłem, może niedobrze szukam. Mógłby mi ktoś pomóc, poradzić? To dobre silniki? Może ew. szukać jakiejś innej wersji? Z góry dzięki za jakąś pomoc!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wolałbym wersję 130kM. A20DTH czyli 160kM lubi się zacierać na panewkach - na allegro regularnie wisi jakaś astra czy insignia z uwalonym silnikiem. Sam osobiście wymieniałem w ASO 2 takie silniki w czasie 1,5 miesiąca - oba podobny przebieg i ten sam rocznik.

http://otomoto.pl/oferta/opel-insignia-uszkodzony-silnik-ID6ybrp3.html

http://otomoto.pl/oferta/opel-insignia-2-0-cdti-uszkodzony-silnik-navi-skora-ID6yaCa9.html

http://otomoto.pl/oferta/opel-insignia-uszkodzony-silnik-automat-panorama-dach-navigacja-serwis-ID6ybfVB.html

Uciekaj od tego silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spoko, dzięki. A co sądzisz o silnikach benzynowych w Insigni? Wiem, to podforum o dieslu, ale chciałbym o to spytać. Znalazłem np. egzemplarz z silnikiem Ecotec 140 KM... Generalnie lepiej diesel czy benzynę (nie chodzi mi o oszczędniejsze spalanie)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1,4T lub 1,6T to najmądrzejszy wybór.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.4t tylko manual

Można podciągnąć do 160KM. Tyle że od 2012.

1.6T jest też chyba w automacie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ten 1.8 140KM dużo gorszy będzie? Bo wcale nie ma ofert z 1.4 i 1.6 w Niemczech...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są oferty... No chyba że masz dziwnie ograniczony zakres szukania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę kupować od handlarza, za max 11000€ oraz do 100 km od Frankfurtu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Tylko że to wszystko to handlarze, ja szukam od prywatnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A szkodzi coś podjechać do handlarza, który jest 5km od Frankfurtu?

Handlarz handlarzowi nierówny. Niejednokrotnie dealer odsprzedaje kupione i serwisowane u siebie auto od I właściciela. Z reguły auto ma jakąś gwarancję.

Będzie wiadomo na co liczyć w tych pieniądzach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No można podjechać w sumie. Ale jeszcze muszę mieć kombi, zapomniałem dodać... To raptem jeden znalazłem, 80% silników to te 140 konne. A co Ci się w tych 1.8 nie podoba? Lepsze są od tego diesla 160KM?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lepsze bo praktycznie bezawaryjne, ale auto nie jedzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Nie chcę kupować od handlarza, za max 11000€ oraz do 100 km od Frankfurtu.

od Frankfurtu na Odrą czy Menem?

 

nie dziwię się że nic nie znajdujesz z 1.4T z Twoim budżetem szukasz czegoś z lat 2010, a 1.4T jest od 2012.

Poza tym jeśli to przy granicy to oferta słaba, szukaj czegoś poza Berlinem, np. Juterbog, no chyba że chcesz moją ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nad Menem. Teraz patrzę za tym 1.6 T

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj! Ja kupiłem Insignie 3 tygodnie temu. Zrobilem nia 9.000 km, ale dochodze do wniosku, ze bede chcial przesiasc sie na Volvo. Wszystko zalezy czy bedziesz zainteresowany i o jakiej kwocie mowa. P.S. Samochod jest nowy (tnz. 3 tygodnie i 9800 przebiegu). Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj! Ja kupiłem Insignie 3 tygodnie temu. Zrobilem nia 9.000 km, ale dochodze do wniosku, ze bede chcial przesiasc sie na Volvo. Wszystko zalezy czy bedziesz zainteresowany i o jakiej kwocie mowa. P.S. Samochod jest nowy (tnz. 3 tygodnie i 9800 przebiegu). Pozdrawiam!

No to akurat jest dobrym powodem by nie kupować tego diesla...

Kupuj benzynę i jakby co lpg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to zla decyzja, ale samochod jest na gwarancji wiec zbytnio nie ma sie czym przejmowac...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja jeździłem zafirą z Z19DTH

byłem na jeździe próbnej z isią z A20DTH i mnie nie powaliło, co więcej w automacie było jedynie średnio - stąd wiedziałem że mi nie pasi.

Problemy z dieslami Arkos fajnie opisał, póki gwarancja to OK, a co potem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

póki gwarancja to OK, a co potem?

Płacz i płać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kamilxsb
      Witam 
      Dziś jak jechałem trasą w pewnym pomencie zgasła mi corsa.
      W trakcie jazdy zapadł mi się pedał gazu zapaliła się kontrola check engine a następnie  auto zgasło.
      Odczekałem 15-20 min odpaliłem kontrolki poznikały auto jedzie 5 min jazdy i znowu to samo.
      Odrazu gdy auto zgaśnie nie da się go odpalić trzeba chwile odczekać.
      Auto było przed wyjazdem na trasę zatankowane do pełna na firmowej stacji paliwa nie jakaś  z przypadku.
      W ostatnim czasie wymieniałem filtr paliwa , filtr powietrza, olej czyszczona była przepustnica.
      Wie ktoś co może być nie tak ? 
    • Przez tobexor
      Witam znalazłem fajną corse za śmieszne pieniądze z silnikiem c14sel z instalacją BRC
      Jeszcze nigdy nie miałem z tym silnikiem styczności i nie wiem jak to przeżuć. 
      Wiem że jest jeszcze na rozdzielaczu,, jak z awaryjnością z gazem ? i jakiego spalania się spodziewać?
      Czy dużo się różni od c14nz czy x10xe. 
      Dziękuje z góry za odpowiedzi.
    • Przez Valentino
      Witam : ma problem od jakiegoś czasu z  oplem meriva  1,4   z  Czujnikiem  położenia wałka rozrządu przy opaleniu są wahania obrotów biegu jałowego, spadek mocy silnika nie reaguje na pedał gazu, zapalanie się lampki kontrolnej silnika  kod p0340.
       
      Objawy :    przy odpaleniu po nocy na iłowym biegu samochód  zaczyna nie równo pracować spada moc dodając pedał gazu nie reaguje na obroty i to trwa 2 min i wskakuje normalnie później na  obroty i silnik ładnie pracuje  to wszystko tak się dzieje tylko jak silnik jest zimny .
       
      Zrobione Usterki: wymieniłem oryginalny czujnik została wymieniona cała wiązka był sprawdzany sterownik został wymieniony cały rozrząd i nadal jest błąd Czujnik położenia wałka rozrządu czy może ktoś ma na pomysł co to może być Pozdrawiam.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.