wesol Opublikowano 28 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2019 Egr nie wyklucza i owszem mega otwarty egr powoduje że jest duży problem z odpalaniem silnika. Wystarczy zaślepic egr odłączyć wężyk itp. to że zapali się kontrolka na szafie mimo wszystko nie wpływa ani na pracę auta ani na moc itp. tylko ten pomarańcz drażni oko. Po mojemu to problem musi leżeć w podawaniu paliwa czy to z winy pompy, wtrysków czy choćby wężyków, filtra itp. przy vp44 dość często pomagało dołożenie pompki paliwowej wstępnej elektrycznej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/8/#findComment-704939 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość omega Opublikowano 31 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 Silnik pali od obrotu wałem tylko nie ma mocy. Auto było pod kompem i jazda błędów brak.Parametry wymagane i rzeczywiste pokrywają się. Przepuszczam że coś musiało się stać z wtryskami,bo jak na odpalonym silniku poluzuję wtrysk 1lub 3 lub 4 to silnik dostaje drgawek i nie równo pracuje.Natomiast poluzowanie wtrysku nr. 2nie wpływa znacząco na pracę(po poluzowaniu wtrysku 2 znika jakiś dziwny głos jak by stukot wtrysku?) silnika,tak jak nie palił na jeden gar?. Nie wiem czy to coś znaczy,ale na zimnym silniku delikatnie czuć spaliny,natomiast na ciepłym nie czuć spalin.Spostrzegłem też że silnik po tym niby remoncie szybciej się zagrzewa-przed remontem 90*C było po przejechaniu ok.10km. teraz 90*C jest po ok.5-6 km.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/8/#findComment-705050 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość omega Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Wtryski wyjęte poszły do sprawdzenia.Diagnoza? za niskie ciśnienie otwarcia wtrysku?co to znaczy?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/8/#findComment-705308 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Poczytaj https://www.autoexpert.pl/technika-i-serwis/Wtryskiwacze-do-kontroli,7971,1   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/8/#findComment-705309 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość omega Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2019 We wtorek lub środę będzie wiadomo czy problemem były naprawdę wtryski... Mam nadzieję że auto odzyska moc bo dostaję już szału,auto więcej stoi niż jeździ...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/8/#findComment-705316 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość omega Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Silnik po wymianie wtrysków odpalił i nawet nie było ciężko go odpowietrzyć-kilka obr.wałem i odpalił !. Tylko że na postoju po delikatnym przegazowaniu potrafi puścić mega czarną chmurę... Ale to sprawdzę jutro...zapewne coś z powietrzem źle zrobiłem. Teraz to mogę powiedzieć że praca tego silnika(powinno być złomu) mocno się zmieniła na postoju,silnik pracuje równo i ciszej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/8/#findComment-705370 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość omega Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2019 kurka żałuję że oddałem kpl.głowicę do remontu...pierwsze wtryski a teraz cieknie mi paliwo na łączeniu przewodów ciśnieniowych z listwami co dostarczają paliwo do wtrysku.Przelewy po mimo że nowe,to zmieniłem nie pomogło.Wpadłem na pomysł by w castoramie kupić dwie butelki (po ok.100ml) zielonego oleju 2T i trochę ropy i do baku.Efekt?kapie zielone paliwo ze złączek na listwach.Teraz będę musiał wymienić przewody ciśnieniowe albo i co gorsza listwy zasilające.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/8/#findComment-705417 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2019 A może lepiej dotrzeć stożki tych przewodów. Czy nowe przewody to gwarancja że nie będzie podciekac.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/8/#findComment-705420 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość omega Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Listwy nad wtryskami i przewody ciśnieniowe kupiłem na szrocie w prawdzie z vectry b ale to to samo.Po wymianie przestało kapać i o dziwo silnik przestał kopcić na czarno. Tak z ciekawości,czy wlanie oleju 15W40 zamiast 5W40 może w tym silniku spowodować delikatny spadek mocy/dynamiki? I po ilu km.zmienić olej?na razie zrobiłem ok.150km. (wlałem 15w40 a wcześniej i docelowo będzie 5w40)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/8/#findComment-705482 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość omega Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2019 no fajnie w środę auto zgasło na przejeździe kolejowym dosłownie 500m.od domu. Jak go zaholowałem pod dom to odpalił ale za chwilę zgasł i zaświecił się heck. Błąd jaki został odczytany to P1220 wadliwe działanie układu krytycznego 1 ,czyli padała mechanika pompy? Bo jak jeździłem autem to silnik był jakiś głośny ale miał potężnego kopa zarąbiście się zbierał ale był głośny... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/8/#findComment-705781 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.