Skocz do zawartości

Zawór scv 1.7 cdti


Gość pablo9876

Rekomendowane odpowiedzi

Gość pablo9876

No to super się składa, w takim razie jesteśmy na bieżąco. A ja zobaczę czy coś wyskoczy przez ten tydzień użytkowania auta.Tylko dołożę powerboxa którego odpinałem na wymianę scv. A powiedz mi czy też masz lekkie falowania przy wciskaniu sprzęgła? Czy obroty na sztywno? 

Jeszcze jedno pytanie, mianowicie co znajduje się w egr pod tym czarnym plastikiem? Jakaś płytka elektroniczna? 

Edytowane przez pablo9876

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 157
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Tam pod plastikiem nie ma co pchac paluchów jesli zawor działa i jest tylko mechanicznie zblokowany poprzez nagar. Nie mam zadnego falowania. Jedynie przy włączeniu klimy przyfaluje ale to naturalne.

Lub przy wypalaniu podwyzszone obroty

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pablo9876

Siema. Oring wymieniony zgodnie z instrukcja i zobaczymy. Na razie egr nie ruszałem. Powiedz mi jaki masz akumulator? Dziś odkryłem że mam 61ah 600A. Wydaje mi się że za mały na to auto. W astrze h 1.7 miałem większy :lol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pablo9876

Nie mam więc może dlatego. Właśnie patrzyłem w necie, ale do 1.7 są  przypisane 2 rodzaje 60 bądź 75. Do start stop są te większe np AGM. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności