Gość leopiessi10 Opublikowano 13 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2022 (edytowane) Hej, wygląda na to, że przyszedł czas na wymianę łączników stabilizatora w mojej Astrze. Jakiej firmy polecacie pod względem jakoś/cena? Edytowane 13 Lutego 2022 przez leopiessi10   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 13 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2022 Delphi do normalnego użytku wystarczy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 13 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2022 Kup metalowy z zafiry B OPC. Ten z IDS+ Działa już kilka lat u mnie i u Kasi.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz101195 Opublikowano 13 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2022 (edytowane) 37 minut temu, ja37 napisał: Kup metalowy z zafiry B OPC. Ten z IDS+ Działa już kilka lat u mnie i u Kasi. czym się różni od takiego normalnego? poza pewnie ceną dużo wyższą bd pasował do astry h kombi? u mnie z jednej strony jest jakis mikro luz i już przeglądam co by tu zamontowac i wstepnie cos takiego znalazłem:https://allegro.pl/oferta/2-x-febi-lacznik-stab-p-l-opel-astra-g-h-zafira-b-11383043350 Edytowane 13 Lutego 2022 przez mateusz101195   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 13 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2022 Febi Delphi podobna półka cenowa jak i jakościowa, wydaje mi się że nie ma co pisać elaboratu nad tym tematem, przy wymianie łączników warto się pokusić w ciemno o wymianę tulei gumowych na drążku stabilizatora, kosztują grosze a często są pomijane ze względu na uciążliwy montaż   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 13 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2022 To chyba już wiesz, że są plastikowe i metalowe?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 13 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2022 Wiem. Od czasu astry f były i plastikowe( tam to było tylko oczko i śruba) i metalowe w astrze f założyłem kiedyś metalowe, a potem już zazwyczaj plastiki z Delphi .   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mig Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Właśnie wymieniłem prawy. Kupiłem i zamontowałem plastikowy TRW za 65zł. Oryginał, też plastikowy, wytrzymał 12lat (80 tys. km). Jeśli chcesz wymieniać sam to musisz się liczyć z tym, że dolnej śruby (przy stabilizatorze) możesz nie odkręcić - ja musiałem ciąć. Przyda się też dodatkowy podnośnik pod wahacz jeżeli auto będzie podniesione tylko z jednej strony.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz101195 Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Ja zamówiłem takie, jak się pogoda ustabilizuje to bede zmieniał razem z hamulcami. Też mi mechanik wspominał ze niekiedy nie warto nawet próbować odkręcać tylko ciąć od razu i z głowy a z tym podnoszeniem wachacza dobry protim, na 2 lewarki ogarnac albo lewarek, podłożyć coś pod wachacz i opuszczać samochód żeby sie na wachaczu oparł. https://allegro.pl/oferta/lacznik-stabilizatora-opel-astra-g-h-zafira-a-zzf-5142656749   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Wystarczy podnieść auto z obydwu stron i można robić jak się chce. Masz wtedy odciążony stabilizator i bez cudowania się robi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.