Skocz do zawartości

GOTUJĄCY SILNIK - PRZYPADEK BEZNADZIEJNY CORSA B


Gość Doris125

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 22
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

korek to nie to. Po pierwsze sprawdzalem i o ile woda przy normalnym cisnieniu atmosferycznym wrze w temp okolo 100 stopni tak plyn chlodniczy juz nie bo to nie woda czysta. Druga sprawa ze faktycznie zalewajac uklad czysta woda to sie gotuje w silniku. Na plynie chlodzacym tego nie ma.

Korek sie ma otworzyc przy okolo 1.5 bara cisnienia i tak jest w wiekszosci marek. Cisnienia jako takiego w ukladzi ema nie byc co tez egzaminowalem wiele razy. Jesli sie robi to problem zazwyczaj lezy w UPG.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po mojemu to albo niedrożny układ albo jednak problem z głowicą lub jej uszczelką

nie dymi z rury, nie ma żadnych oznak uszczelki, ze poszła. Nie ma podejrzanych oczek na płynie w chłodnicy, co może oznaczać uszczelkę do naprawy.

Wiem że wszyscy mówią, żeby wymienić wszystkie części, ale to łopatologicznie skonstruowane auto- wymienione prawie wszystko w tym układzie i jak może się to cholerstwo nie włączać? Gdzie znaleźć oryginalny Oplowski czujnik, żeby śmigał jak kilka lat temu...?

Na allegro to jakieś chinskie cuda od 95-100 stopni pisze...z tym że 95 się WYłącza czujnik. U mnie problem, żeby się w ogóle włączył...

Edytowane przez Doris125

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykręcić, wsadzić do garnka z wodą ,garnek na piec.Termometr do tego i pomiar multimetrem przy jakiej temp. włączy się obwód w tym wyłączniku.

Do tego przewód od niego do wentylatora sprawdzić miernikiem czy nie ma przerwy.Niestety będziesz się chyba musiała sama za to zabrać skoro mechanicy nie umieją

I jest jeszcze opcja bardzo zapowietrzonego układu

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym się pokusił o sprawdzenie chłodziwa na zawartość spalin, może być tak jak pisze Wesoły że jest minimalne przebicie z cylindra tylko do kanału wodnego. Kompresja się przebije a płyn nie koniecznie.

Ale bez testera chłodziwa bym na razie głowicy nie ruszał.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Post nr. 1 : chłodnica nowa, UPG sprawdzone

Przypomnę że chłodnica to nie jedyny element układu chłodzenia, sprawdzone UPD a czy była szczelność głowicy?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności