Skocz do zawartości

Błąd - mrugnięcia


Gość chrisowaty

Rekomendowane odpowiedzi

Gość chrisowaty

Witam

 

Pojawiła mnie się kontrolka z kluczykiem (Meriva 1.7CDTi, 2004r)

Po teście "pedałowym" otrzymałem 10 mrugnięć, 3 mrugnięcia, 10 mrugnięć, 3 mrugnięcia. Jak dobrze rozumiem jest to błąd P0303? W znalezionym opisie błędów znalazłem, iż problem dotyczy zapłon cylindra 3. Czyli świeca żarowa do sprawdzenia?

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość chrisowaty

Na zimnym minimalnie drgają obroty, silnik pracuje nierówno, dźwięk pracy jest niski i słychać co kilka sekund jakby uderzenie. Dźwięk tego uderzenia jest głośny i niski.

 

Zbiegło się to z zatankowaniem paliwa na stacji Shell. Ale na razie nie wiążę tych dwóch rzeczy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość chrisowaty

STP wlałem dzisiaj rano i może minimalnie lepiej (albo kwestia sugestii). Drgania są wyczuwalne na kierownicy i słyszalne w kabinie i okolicy rury wydechowej. Trochę jakby spalanie stukowe. Po przejechaniu kilku km temperatura silnika nadal niska, ale praca silnika cichsza, ale również nie taka jaka być powinna.

 

Błąd:

https://www.youtube.com/watch?v=bk5E4RzT_dU

 

Praca po 4 godzinnym postoju:

https://www.youtube.com/watch?v=amNtZ1c_iL8

 

Praca po kilku kilometrach jazdy:

https://www.youtube.com/watch?v=5aVmk6RJo0g

Edytowane przez chrisowaty

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie świeca, raczej jak mówią koledzy coś z wtryskiwaczem może być, może lać, najłatwiej podpiąć op-coma i sprawdzić dawki paliwa i korelacje wtrysku na każdym cylindrze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość chrisowaty

W tym silniku nie można nic zrobić z dawkowaniem ilości paliwa. Sprawdzane było na Op-COM'ie jak i Tech'u. Jedynie było sprawdzane poprzez wyłączanie i załączanie poszczególnych wtrysków. Wtrysk 1 i 4 raczej dobrze (porównywanie pracy przy wyłączonym i załączonym), 2 odstaje od dwóch wcześniejszych, 3 najmniej widoczny efekt pracy silnika z wyłączonym i załączonym wtryskiem.

 

Poleci ktoś firmę regenerującą wtryski Denso, najlepiej z woj. łódzkiego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

W tym silniku nie można nic zrobić z dawkowaniem ilości paliwa
zgadza się nie ma możliwości żadnej regulacji, pisałem o kontroli dawki...

 

co do denso teoria brzmi że niby zestawy do regeneracji powoli są dostępne ale praktycznie są bardzo trudno dostępne, prościej będzie ci kupic uzywane z gwarancją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności