Skocz do zawartości

Błąd - mrugnięcia


Gość chrisowaty

Rekomendowane odpowiedzi

nie .. no coś Ty .. układ jest taki, że nie tylko paliwo powracajace na przelew jest tylko paliwem powracajacym spod iglicy .. ogladałem gdzies przekrój i ktos mi to tłumaczył .. ale przyznam sie nie potrafiłbym teraz tego wytłumaczyć

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość chrisowaty

Dzwoniłem do f-my z linku i według zapewnień wszystko jest robione na oryginalnych częściach. Sprawdzenie dostarczonych wtrysków jest bezpłatne, a koszt naprawy zależny od stopnia zużycia czy rodzaju usterki.

 

Tak się składa, iż mechanik którego znam, z nimi współpracuje już kilka lat i ich poleca.

 

Ponieważ po wczorajszej płukance i dolaniu 50% innej ropy poprawa jest znaczna, narazie nic nie będę robił. Coprawda "przybyło" mi oleju w silniku, ale kiepskie paliwo może się nie spalać w całości i będzie się dostawało do oleju. Jeśli poziom nie będzie się zwiększał to zleję trochę tej mieszanki i doleję świeżego oleju, lub przyśpieszę wymianę oleju i filtra.

 

Wczoraj jeszcze sprawdziłem świece żarowe i świece są dobre. Napięcie jest na wszystkich główkach. (Dostęp do gniazd jest fatalny)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość chrisowaty

Jak na ten moment to z dnia na dzień jest lepiej. Poranny rozruch silnika już mnie nie przeraża.

 

Najwyraźniej płukanka i Verva robią swoje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość chrisowaty

Witam ponownie.

 

Dzisiaj zrobiłem loga Op-Comem. Plik w załączniku, mógłby Ktoś zerknąć i ocenić wyniki.

https://www.dropbox.com/s/xe5s951hzekpnit/Livedata_2004%20%284%29_Meriva_Silnik__Z%2017%20DTH_201312041930.csv

 

Druga sprawa mam dwa aktywne błędy: B3150 i B3140. O jaki tu mikroprzełącznik chodzi?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

Użyj szukajki! :)

B3140 - http://forum.opel24.com/topic/57709-b3140-obwod-przelacznika-odblokowania-drzwi-kierowcy-napiecie-za-wysokie/

 

A co jest nie tak z autem że pytasz o analizę loga? Zresztą nie prawidłowo zebrane dane - zaczynasz nagrywanie z 3 biegu z najniższych obrotów (z gazem w podłodze) do maxa.

 

Odczyt EGR jest dziwny co może być spowodowane nie prawidłowym czytaniem przez opcom. Ciśnienie trzyma normę. Opisz jakie są objawy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość chrisowaty

Według Op-Coma błąd 3140 i 3150 to "mikrowyłącznik zablokowania, wadliwe działanie" (01) - Obecny

 

Ostatnio miałem problemy z wtryskami (posty powyżej) oraz moim zdaniem Turbo bierze zbyt nisko, tzn turbinę słychać już przy ok 1100 obr/min, czasem ćwierknie lekko na jałowym.

 

Ogólnie samochód ma kopa, spalanie średnio 6,8l/100km.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

to że ją słychać na niskich obrotach nie zobaczymy na wykresach. U mnie słychać ją bardzo głośno na każdym zakresie obrotów. Sądzę że na wiosnę czeka mnie regeneracja (jak wytrzyma).

Wracając do sedna. Jak odpalisz silnik to ona zaczyna się kręcić bo powietrze przez nią przepływa. W tym zakresie obrotów może wpadać w rezonans i jest ją słychać. Nie ma powodów do paniki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem ostatnio w firmie regenerującej wtryski i na pytanie o regenerację wtryskiwaczy Denso mechanicy odpowiedzieli, że czasem się trafią części do regeneracji, ale zwykle nie ma kompletu aby spokojnie można było rozłożyć wtryskiwacz na elementy i wymienić zużyte. Zawsze czegoś brakuje a rozłożenie wtryskiwacza zawsze musi się zakończyć jego kalibracją, co bez wymiany wszystkich zużytych elementów jest niemożliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności