Gość Benyslaw 88 Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 jak ci sie zapala check przy dojeżdżaniu to masz przepływomierz do niczego jaki kupiłeś ? najlepiej kupić oryginalnego boscha na szrocie za około 100 zł. i pytanie ile paliwa masz w baku ? ja mam taka corse miałem te same problemy i po prostu raz się spiąłem zatankowałem za 150 teraz tylko dolewam i nie mam problemów z szarpaniem. ten silnik nie lubi małej ilości paliwa Witaj Auto zawsze lane do pełna pod korek tak wiec myślę że to nie problem małej ilosci paliwa . Owszem przepływomierz kupiłem "zamiennik" teraz jest około 3/4 baku. Auto ma tylko ten problem rano na zimno później jest ok jeżeli chodzi o "wkręcanie się na obroty" Mam po prostu takie wrażenie jak by nie było "ssania" I co jak się zapala to niech się zapala?Masz fajne podejście do motoryzacji a i do bezpieczeństwa swojej żony też.Gdybyś się pokwapił przeczytać jakąkolwiek instrukcję samochodu to doczytałbyś że gdy się zapala to się jedzie odczytać błędy aby wiedzieć co się zepsuło. Oczywiście kolego masz racje jedzie się odczytać błędy i tak też zrobiłem pojechałem odczytałem 2 razy skasowały się błędy . Wywala chwilowy bład przepływomierza "tak wiem nie oryginalny" a wiec to dlatego i chwilowy brak sygnału z czujnika położenia wału( Też wymieniony) . Problem w tym że podczas zapalenia się "czeka" nie występuje żaden objaw jak szarpanie czy przygasanie po prsotu nic auto jedzie normalnie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67864-corsa-b-10-1997r-problemy-na-zimnym-silniku/page/3/#findComment-627808 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Już tyle wpisów że Opel nie lubi zamienników. Podmienić na inny używany (choćby) i sprawdzić. Może być też słabe połączenie elektryczne - sprawdź kostki elektryczne.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67864-corsa-b-10-1997r-problemy-na-zimnym-silniku/page/3/#findComment-627814 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 (edytowane) Problem w tym że podczas zapalenia się "czeka" nie występuje żaden objaw jak szarpanie czy przygasanie po prsotu nic auto jedzie normalnie. Bo dopiero po dłuższej anomalii przejdzie w tryb awaryjny.No chyba że nastąpi nagłe przerwanie np.obwodu jakiegoś czujnika to przerwie natychmiast nastapi takie przejście. chwilowy brak sygnału z czujnika położenia wału( Też wymieniony) A może jest za to odpowiedzialna wtyczka a nie czujnik.Może styk zanika we wtyczce lub przydałoby się pomierzyć przewód od czujnika czy nie jest uszkodzony. Edytowane 16 Marca 2016 przez adam1954   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67864-corsa-b-10-1997r-problemy-na-zimnym-silniku/page/3/#findComment-627829 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Benyslaw 88 Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Bo dopiero po dłuższej anomalii przejdzie w tryb awaryjny.No chyba że nastąpi nagłe przerwanie np.obwodu jakiegoś czujnika to przerwie natychmiast nastapi takie przejście. A może jest za to odpowiedzialna wtyczka a nie czujnik.Może styk zanika we wtyczce lub przydałoby się pomierzyć przewód od czujnika czy nie jest uszkodzony. Gdy będę miał chwilkę wjadę na kanał i oglądne kable ....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67864-corsa-b-10-1997r-problemy-na-zimnym-silniku/page/3/#findComment-627872 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michas8802 Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 (edytowane) Już tyle wpisów że Opel nie lubi zamienników. Podmienić na inny używany (choćby) i sprawdzić. Może być też słabe połączenie elektryczne - sprawdź kostki elektryczne. ja tu kolege popieram sam zakładałem najpierw zamiennik a potem zmienilem na oryginał używany i pomogło. gdyby był uszkodzony kabel od czujnika to byś go nawet nie zapalił Edytowane 16 Marca 2016 przez michas8802   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67864-corsa-b-10-1997r-problemy-na-zimnym-silniku/page/3/#findComment-627894 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Nie musi być uwalony aby robił problemy.Może mieć luzy na styku i raz odpali a raz nie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67864-corsa-b-10-1997r-problemy-na-zimnym-silniku/page/3/#findComment-627900 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Benyslaw 88 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Panowie, Panie oraz inni . Naprawiłem Auto udało się Corsa chodzi tak jak powinna a wiec tak . Został wymieniony mono-wtrysk ( przepustnica) Oraz została wymieniona przepływka na Oryginalna Bosha Tak wiec to u mnie było i działa w porządku komputer nie wyświetla błędu . Auto utrzymuje obroty i nie gaśnie .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67864-corsa-b-10-1997r-problemy-na-zimnym-silniku/page/3/#findComment-631739 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Beata K Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Witam po długiej nieobecności. Panowie "podpinam " się pod temat. W mojej corsie identyczne objawy. Kilku mechaników i mam pod maską kilka nowych niepotrzebnych części. Silniczek krokowy, świece, czujnik położenia wału, czujnik temperatury, ( aż nie chcę mi się wymieniać dalej) corsa jak nie miała siły tak nie miała do wczoraj.Myślę sobie DOŚĆ. Dziś rano maska w górę, klucze i do dzieła. Wymontowałam przepływomierz powietrza (wszyscy mechanicy mowili, źe jest dobry, dobrze wykazuje pomiary itd) no ale ja swoje trzy grosze wsadzilam. Rozebrałam na czynniki pierwsze mój przepływomierz (dodam, że jest to przepływomierz masowy BOSCHA)czyscik do uszu, trochę waty nawinietej na wykalaczkę spirytus salicylowy i wio.... I tak myślę, albo naprawie albo spierdziele do reszty. Precyzyjnie wszystko delikatnie tym spirytusem przemylam chyba że 4 razy....do tego stopnia, że teraz święci się jak psu ogon....uważajcie na ten drucik w kształcie litery U....później przeplywke pod kompresor (dokładne i szybkie suszenie) no i oczy do Boga czy aby dobrze.....panowie i panie wszystko hula, corsa śmiga i póki co nie muli....oczywiście jeszcze dodam, że śruby te na torxa były zapieczone więc potraktowałałam ich coca colą a później kombinerkami bo torxa brak w garazu....Obalam mit, źe nie wolno czyscic przeplywomierza ....wolno a nawet trzeba....pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67864-corsa-b-10-1997r-problemy-na-zimnym-silniku/page/3/#findComment-633431 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 (edytowane) Beata jesteś wielka.Przepływomierz można benzyną ekstrakcyjną i spayem do turbin i gaźników A Cola jest niezawodna. Edytowane 27 Kwietnia 2016 przez adam1954   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67864-corsa-b-10-1997r-problemy-na-zimnym-silniku/page/3/#findComment-633432 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Beata K Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Wiem, że można tylko tak się składa, że jestem od roku poza granicami PL i TU trudno mi było znalesc takie preparaty....tak cxy owak dałam radę i nawet nie wiesz jaka jesrem z siebie dumna pozdrawiam.... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67864-corsa-b-10-1997r-problemy-na-zimnym-silniku/page/3/#findComment-633448 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.