Skocz do zawartości

Nie odpala, gaśnie


Gość ReFLeX

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

Co ma pompa paliwa do LPG.Jeżeli ani na tym ani na tym paliwie są problemy to usterka powinna tkwić w elektryce silnika.

Wg mnie to zbyt pochopny wniosek. Tak jak pisałem było zimno - a poniżej pewnej temperatury auta na gazie się nie odpali.

Z elektryki została mi do sprawdzenia tylko cewka, ale pomiary były w normie - więcej sprawdzić bez podmianki nie jestem w stanie.

Adam: nie będziesz przejeżdżał przez Katowice w najbliższym czasie? :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 92
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

O Katowicach mogę myśleć dopiero po 29 stycznia.Ja dzisiaj próbowałem awaryjnie na LPG i bez problemu.Ale reduktor mam 3 letni.

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem cewkę - w sumie nie mam lepszego pomysłu.

 

A przy okazji: może ktoś rzucić okiem na filmik z migania kontrolki (wrzuciłem ze 2 poty wcześniej) i powiedzieć, co z tym "błędem 129" - źle odczytałem, czy faktycznie to 129? No i czemu błędy się nie skasowały?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie Adaś, zrzucasz klemę na 1/2 h i błędy skasowane o ile nie ma ich co generować.

Ja nie sprawdzałem na zworkę, mam możliwość podpiąć się pod op com-a więc nie ma sprawy.

W okolicy też jeden elektromechanik ma TECH - 2.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rafał ale nie we wszystkich silnikach tak się da.Nie wiem jak w Sintrach dla tego pisałem że może tak być .Ja w Mery próbowałem i się nie da.W Felicji też nie.Dla tego zawsze do każdego auta zaopatruję się w interfejsik.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no tak miałem napisać zrzucam klemę minusową - sorki.

Tak się jeszcze zastanawiam - próbowałeś Reflex odpalać ją na plaku?

A sposób na LPG to zlać reduktor gorącą wodą przed odpaleniem, chociaż ja Sintre na STAG-u awaryjnie w zimie na mrozie odpaliłem, na chwilę nie chciała wejść na obroty, ale jak już węże od chłodziwa były ciepłe to chodziła normalnie (pompa paliwa coś przyświrowała i nie chodziła a dalej jest ta sama i jest ok).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na plaku nie odpalał - sprawdzałem na początku i dlatego wymieniłem przewody. Potem już nie sprawdzałem, bo nie miałem z kim. Ogólnie naprawy samochodów są fajne, ale w pojedynkę niektóre rzeczy są niewykonalne...

 

A co do tematu kasowania błędów, to zasadniczo też mam interfejs (taki trochę pseudo bo na ELM327, ale ma rzekomo obsługiwać sintrę). Niestety z sintrą nie łączy mi się (używam go z astrą i jest OK).

 

Ponawiam pytanie o migające kontrolki - czy tam faktycznie jest błąd 129? Ten początek też jest lekko dziwny - może ktoś zweryfikować? (link do YT kilka postów wcześniej).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak na plaku nie poszła to została tylko cewka, przy kablach i świecach by kulała ale paliła.

Odnośnie intrfajsów niech się koledzy wypowiedzą - wiem że sintra jest wybredna.

Jak Ola radzi pryśnij w kostki kontaktem EGR.


jeszcze takie pytanko - przy stacyjce nic nie robiłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności