Skocz do zawartości

Nie odpala, gaśnie


Gość ReFLeX

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Kacper

Dopytam dla pewności.

Masz dwa problemy:

1 Rozrusznik nie zawsze kręci

2 Rozrusznik kręci a nie zawsze odpala silnik.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 92
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość l00kas

Dopytam dla pewności.

Masz dwa problemy:

1 Rozrusznik nie zawsze kręci

2 Rozrusznik kręci a nie zawsze odpala silnik

przed skasowaniem błędu i to i to , a teraz kręci czasami a jak zakręci to odpala , w weekend będę wykręcał rozrusznik to dam znać co i jak

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapamiętaj jak idą kabelki by nie stracić zasilania ABS (wiązka z dwoma przewodami fi 5mm idąca na lewe nadkole - jeden do elektromagnesu rozrusznika - fioletowy, drugi do zasilania ABS - różowy).

Możliwe że winna jest twoich problemów kostka stacyjki.

W razie "W" tu masz link jak sobie z tym problemem poradzić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam , dzisiaj odebrałem auto , okazało się , że w rozruszniku do wymiany tulejki , bendiks i szczotki , teraz kręci za każdym razem . jutro planuję zrobić po trasie 50 km w jedną stronę , po powrocie zgaszę i sprawdzę czy odpala :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam , nie miałem wcześniej czasu więc dopiero dzisiaj zrobiłem test , a więc tak : wymieniony czujnik wału + skasowany błąd , zregenerowany rozrusznik , po przejechaniu 130 km zgasiłem samochód i od razu odpaliłem , po 1-2 godzinach chciałem go odpalić i znowu to samo najpierw złapał a potem od razu zgasł , kręci , stacyjka działa , nie było żadnych problemów podczas poruszania się po mieście , i tu pada kolejne pytanko co to jest czujnik temperatury na ecu o którym pisał Kacper ? czy to chodzi o to ? https://www.motointegrator.autotrader.pl/produkty/431397-czujnik-temperatury-plynu-chlodzacego-fae-33480

Edytowane przez l00kas

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie masz obroty na ciepłym i zimnym silniku ?

na zimnym mam równo 500 a na ciepłym falowały 500 - 800

Tak to jest czujnik dwu pinowy, umiejscowiony jest obok czujnika na zegar (jedno pinowy)

a czym one się różnią po za ceną bo na stronie są 3 różne i pod każdym napisane , że pasuje do sintry ? poczekam jeszcze na odp. Kacpra może coś jeszcze doradzi .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś jest opis oporności tych czujników względem temperatury chłodziwa.

Z tego co pamiętam u mnie jest niebieski - firmy nie znam a ople nie lubią zamienników.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności