adam1954 Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Piszesz że doszły objawy ze czasem nie kręci rozrusznikiem.Dla tego pisałem o kostce stacyjki. Moze też być jakiś brak styku na aku   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość l00kas Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 witam , dzisiaj odebrałem sintre od elektryka , powiedział, że rozrusznik do wymiany , i tu pada pytanie : czy zepsuty rozrusznik nie powinien zadziałać po rozciągnięciu auta ,   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 A dlaczego chce go wymienić? Nie umie zregenerować? Aaa i o co chodzi z tym rozciągnięciem auta.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekhood Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Nie będzie działał. Auto rozciągniesz i zapalisz nawet jak rozrusznik wymontujesz i do bagażnika wrzucisz. Rozrusznik to inaczej silnik elektryczny który przy rozruchu kręci kołem zamachowym. Na kole jest zębaty wieniec, a w rozruszniku mała zębatka (bendiks). Ale zębatka nie jest zespolona z wieńcem cały czas. Przy rozruszniku jest jeszcze elektromagnes (solenoid), który sprawia, że na czas rozruchu, czyli przekręcenia kluczyka na maxa, rozrusznik (silnik elektryczny) polączony jest poprzez bendiks z kołem zamachowym. Gdy auto zapali i puszczamy kluczyk, elektromagnes "odpuszcza" i połączenie rozrusznika z wieńcem na kole jest zerwane. Rozrusznik nie pracuje, silnik spalinowy pracuje sam. Tak to jakoś było   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Miruś dobrze - tyle mówi teoria. A teraz rozumiem - autko odpala na pych. Skoro spalone bebechy w środku to faktycznie nie opłaca się regeneracja.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Rafał- rozciągasz linką holownicza :-) Jak dobrze zrozumiałem to rozrusznik kręci ale nie zawsze. Więc pewnie szczotki do wymiany lub kostka stacyjki ma wypalone styki.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Kacperku użyłem skrótu myślowego. A skoro elektro - mechanik chcę wymieniać starter - to pewnie cały środek wypalony. Ja gdy zeszłego roku sprawdzałem to w środku dość dobrze wyglądał, szczotki długie, tuleje bez luzu, bendiks ok, więc tylko czyszczenie, dmuchanie nowy smar i powrót do autka.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Jakoś nie wierzę że rozrusznik był wyjmowany znając jego lokalizacje i dostępność w sintrze. pierwsze posprawdzać wtyczki i kostki. dwa- wymienić wkład stacyjki trzy - czujnik temperatury na ECU cztery - czujnik walu korbowego Po tych czynnościach wyjąć samodzielnie rozrusznik aby stwierdzić że : szczotki długie, tuleje bez luzu, bendiks ok, więc tylko czyszczenie, dmuchanie nowy smar   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tokar2 Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 rozrusznik kręcił i nic , Witam po dł przerwie. Może i kable dodatkowo w wiązkach utlenione, miałem podobne historie z tym odpalaniem, przeważnie odpalała po kilku godzinach lub na drugi dzień, do czasu http://forum.opel24.com/topic/60215-kreci-ale-nie-odpala-blad-immo144/page-2?hl=+sintra%20+immo%20+nie%20+odpala.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość l00kas Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 Jakoś nie wierzę że rozrusznik był wyjmowany znając jego lokalizacje i dostępność w sintrze. pierwsze posprawdzać wtyczki i kostki. dwa- wymienić wkład stacyjki trzy - czujnik temperatury na ECU cztery - czujnik walu korbowego Po tych czynnościach wyjąć samodzielnie rozrusznik aby stwierdzić że : rozrusznika nie wykręcał , najpierw sprawdził czy auto ma jakieś błędy i był jeden odnośnie wymiany czujnika wału , po wymianie nie pojechałem do niego , myślałem że nie trzeba , auto grzał na postoju i pojechał nią 30 km w trasę , po powrocie odpaliła , po kilku minutach już nie kręciła , gdy przyjechałem po sinatre to odpaliła za 3-4 razem , po powrocie do domu (10 min) i po zgaszeniu też musiałem kikla razy przekręcać kluczyk , nie kręciła ale było słychać dźwięk rozrusznika , więc stacyjka działa skoro próbuję kręcić - tak mi się wydaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.