Skocz do zawartości
DZIKuWDZ

Kadett E Swap z 1.6 na 1.8

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Chciałbym się dowiedzieć ile zabawy jest przy swapowaniu w Kadecie E z 1.6(ew.1.4) na 1.8(C18NZ).Kupno 2.0 nie wchodzi w gre bo posiadam vectre A z w/w 1.8 i chce wiedziec czy mozna silnik jakos wykorzystac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego powiem tak z doświadczenia nie kombinuj :) jeżeli silnik jest 1.4 1.8 2.2|| przykładowo o danej mocy 100,200,300KM to taki ma być w innym przypadku czyli ingerencji w silnik, silnik dostaje po dupie :) zawory,wydech,mieszanka itd itd.......

Edytowane przez maersk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Popatrz na daty :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawda :) Pewnie już dawno kostka złomu

Edytowane przez maersk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pitolisz waść.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grześ a wiesz coś na temat tego Kadeta.

Czy to opinia o błędnym podejściu do swapu?

Nie leć skrótami :D

Podaj wiedzy więcej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zrozumiałem, że chodzi tylko o włożenie 1,8 do kadetta.

 

A gość pitoli o grzebaniu w silniku.

Zresztą nie ma racji, bo ktoś, kto grzebie, to wie czym co się je i opiera się też na doświadczeniach innych.

No, może ja jestem wyjątkiem i nieraz przecieram szlaki ;)

 

Ogólnie silnik c18nz nadaje się tylko do tego, zeby zrobić zdrowy blok pod 2,0.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

No, może ja jestem wyjątkiem i nieraz przecieram szlaki

 

 

Może nie wyjątkiem ale jednym z nielicznych którzy swoje pomysły wprowadzają w czyn. :D

 

Sam widzisz ilu ludzi chciało by ,bo mocy brakuje ale jak mechanik powie cenę to szczęka im opada.

Widzisz po ludziach z forum że 90 % tych kto chce podnieść moc w aucie myśli że zrobi to za 100 zł.

Tacy fascynaci jak ty wymierają.

Teraz jest era młodzieży którzy żyją życiem wirtualnym i każdy z nich liczy na to że wystarczy kupić auto z najsłabszym silnikiem wpisać kod jak w grze i już jest lepiej.

Dostaje większej mocy i niezniszczalność.

 

Ale faktem jest że zaczynamy robić offtop.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez opelastraf300000
      Mam okazję kupić opla z silnikiem z14xep, niewielki przebieg pojazdu 100 tys km, ale silnik dwukrotnie remontowany (pierwsza naprawa nie wyszła - dalej brał olej) czy jest szansa że taki silnik bedzie jeszcze sprawny w dłuższym okresie eksploatacji?
    • Przez Piter_003
      Witam, mam na oku całkiem fajny egzemplarz Rekorda E1 3 drzwiowy sedan. Myślałem żeby zrobić go na daily, więc chciałbym wrzucić 2.5 V6 z Omegi B. O wiele łatwiej znaleźć części i z "nowszymi" silnikami mam więcej doświadczenia.
      I tutaj mam pytanie, czy są gdzieś dostępne rysunki techniczne zawieszenia obydwu modeli? Myślałem żeby w jakiś sposób przeszczepić wózek przedni razem z silnikiem. Wydaje mi się, że konstrukcja byłaby nieco bardziej wytrzymała, nie wiem jak seryjny wózek Rekorda poradziłby sobie z ciężarem V6.
      Macie jakieś linki, albo cokolwiek z rozstawem mocowań itp.?
    • Przez finerek123
      Cześć!
      Gdy samochód postoi dłużej, np po nocy przy niższych temperaturach rzędu 0-5 stopni, to przy przekręceniu kluczyka w zapłon, słyszę zgrzyt. Dźwięk ten pochodzi sprzed kierowcy, jednak ciężko jest mi go zlokalizować. Może coś ze skrzyni? Zgrzyt jest jeszcze głośniejszy, gdy na zewnątrz jest niższa temperatura. Dodam, że dzieje się to tylko raz. Gdy zgaszę i znów przełączę na zapłon, to wtedy już tego nie ma i w sumie do następnego dłuższego odczekania.
       
       
      Problem nie występuje, gdy auto spędzi noc w ciepłym garażu
       
      No i teraz pytanie - co to może być?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.