Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem tutaj nową osobą, szukam porad, pomocy odnośnie signuma 2.2 Direct, mam ochotę założyć w nim GAZ, tak wiem bezpośredni wtrysk, mogą być kłopoty. Więc właśnie o te problemy mi chodzi warto zakładać taką instalację, jak odcierpi na tym silnik, trzeba na coś szczególnie zwrócić uwagę? Signum 2006 r 2.2 Direct

 

Bardzo dziękuje za wszystkie opinie i uwagi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będą padać wtryski z przegrzania, chyba że dedykowana instalacja do bezpośredniego wtrysku. Ale: koszt instalacji okolice 6k, no i co 4 wtryśnięcie to benzyna, więc auto spala i Pb i LPG. Do dupy ten silnik jeśli chodzi o gazowanie.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nic nie poradzę, dziękuje za odpowiedź koledzy.


Opłacalne by było przełożenie silnika 2.2 na 2.0 T ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koszty to kilka tysiaków. Silnik z osprzętem, wiązką i kompem + programowanie + robocizna.

Lepiej sprzedać i kupić inne z takim silnikiem - taniej wyjdzie i to sporo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tej chwili mam rocznik 2006, chcąc kupić 2.0T 2003-2005 rok koszt około 13-16 tys. Jak tak mówisz kolego coś w tym musi być, tymbardziej jak mój silnik jest na chodzie. Popytam poczytam, zobaczymy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Będą padać wtryski z przegrzania, chyba że dedykowana instalacja do bezpośredniego wtrysku. Ale: koszt instalacji okolice 6k, no i co 4 wtryśnięcie to benzyna, więc auto spala i Pb i LPG. Do dupy ten silnik jeśli chodzi o gazowanie.

 

nic nie będzie padać jeśli się to odpowiednio zrobi. Benzyna z gazem jest podawana w KAŻDYM wtrysku, nie co któryś, jak to faktycznie w pewnym rozwiązaniu było. Gazuje się taki silnik z powodzeniem od kilku lat i nie przysparza on większych kłopotów. Więcej, należy on do grupy łatwo gazowanych silników z bezpośrednim wtryskiem i wile warsztatów radzi sobie z nim bezproblemowo. Ceny też mocno spadły, bo sugerowane przez dystrybutorów są na poziomie 3,5k. Ekonomia jest na pewno niższa niż w 2.2 147KM ale jest i to wyraźna...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

nic nie będzie padać jeśli się to odpowiednio zrobi. Benzyna z gazem jest podawana w KAŻDYM wtrysku, nie co któryś, jak to faktycznie w pewnym rozwiązaniu było. Gazuje się taki silnik z powodzeniem od kilku lat i nie przysparza on większych kłopotów. Więcej, należy on do grupy łatwo gazowanych silników z bezpośrednim wtryskiem i wile warsztatów radzi sobie z nim bezproblemowo. Ceny też mocno spadły, bo sugerowane przez dystrybutorów są na poziomie 3,5k. Ekonomia jest na pewno niższa niż w 2.2 147KM ale jest i to wyraźna...

 

 

 

Kolego muszę dodać jeszcze jedną najważniejszą wiadomość do twojego postu.

Mianowicie podstawa w tym wszystkim leży w czynniku ludzkim,czyli gazownik.

Ilu znajdziesz gazowników którzy to zrobią tak jak należy?

Zgodnie z myślą przewodnią: to nie gaz niszczy silnik ale gazownik który go nie umie wyregulować.

Wiesz chyba że jest mnóstwo gazowników ale umiejących coś dokładniej wyregulować jest garstka.

Więc z przezorności ja bym się nie decydował na taki zabieg mimo tego że jestem zwolennikiem LPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

nie wiem dlaczego zdecydowałem się na Opla, widziałem takie rozbite, one chyba chętnie do rowu wjeżdżają :mellow: ...argument równie idiotyczny. Wiadomo, zawsze jest czynnik ludzki, we wszystkim gdzie są ludzie, a są wszędzie :) ...ale...nie tragizujmy, gazowników ogarniających temat jest dużo, nie mówię że za każdym rogiem ulicy, ale są. Poza tym, konwersja takiego auta od gazownika wymaga mniej umiejętności niż zwykłe auto z wtryskiem pośrednim, zapewniam. Tam nie ma potrzeby żadnej regulacji, co najwyżej lekka korekta, mało tego, niektóre z systemów nawet nie mają takiej możliwości. Do konkretnego auta gaziarz dostaje manual gdzie do czego i jak przykręcić, wrzuca gotowy plik nastaw, odpala i jedzie. O takiej konwersji więcej mitów jest niż rzetelnych informacji. Sumując, wystarczy odważny druciarz a klient będzie zadowolony :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gazownik i kosiarkę do trawy zagazuje, żeby zarobić. Widzę kolega kamslaw zna na wylot te silniki i niejednokrotnie miał go na warsztacie po kilkudziesięciotysięcznym przelocie na gazie? Bo ja miałem kilka i na tej podstawie trzymam się swojego zdania: bezpośredni wtrysk i wszystkie z twardymi szklankami (np. rodzina XER na pasku) NIE NADAJĄ SIĘ DO GAZU, bo w perspektywie kilkudziesięciu kkm generują spore koszty związane z naprawą główną/wymianą głowicy. Koniec kropka. Można dorabiać ideologię do cepa, ale faktów nie da się zmienić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.