Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem tutaj nową osobą, szukam porad, pomocy odnośnie signuma 2.2 Direct, mam ochotę założyć w nim GAZ, tak wiem bezpośredni wtrysk, mogą być kłopoty. Więc właśnie o te problemy mi chodzi warto zakładać taką instalację, jak odcierpi na tym silnik, trzeba na coś szczególnie zwrócić uwagę? Signum 2006 r 2.2 Direct

 

Bardzo dziękuje za wszystkie opinie i uwagi.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/81272-signum-22-direct/
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 30
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Skontaktuj się z kolegą Nikodem lub Sebastian S z tej strony http://lpg-forum.pl/opel-vectra-c-2-2-147km-2003r-t28052.html

 

I daj znać co oni powiedzą

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/81272-signum-22-direct/#findComment-675867
Udostępnij na innych stronach

Będą padać wtryski z przegrzania, chyba że dedykowana instalacja do bezpośredniego wtrysku. Ale: koszt instalacji okolice 6k, no i co 4 wtryśnięcie to benzyna, więc auto spala i Pb i LPG. Do dupy ten silnik jeśli chodzi o gazowanie.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/81272-signum-22-direct/#findComment-675868
Udostępnij na innych stronach

Koszty to kilka tysiaków. Silnik z osprzętem, wiązką i kompem + programowanie + robocizna.

Lepiej sprzedać i kupić inne z takim silnikiem - taniej wyjdzie i to sporo.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/81272-signum-22-direct/#findComment-675880
Udostępnij na innych stronach

W tej chwili mam rocznik 2006, chcąc kupić 2.0T 2003-2005 rok koszt około 13-16 tys. Jak tak mówisz kolego coś w tym musi być, tymbardziej jak mój silnik jest na chodzie. Popytam poczytam, zobaczymy.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/81272-signum-22-direct/#findComment-675884
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Będą padać wtryski z przegrzania, chyba że dedykowana instalacja do bezpośredniego wtrysku. Ale: koszt instalacji okolice 6k, no i co 4 wtryśnięcie to benzyna, więc auto spala i Pb i LPG. Do dupy ten silnik jeśli chodzi o gazowanie.

 

nic nie będzie padać jeśli się to odpowiednio zrobi. Benzyna z gazem jest podawana w KAŻDYM wtrysku, nie co któryś, jak to faktycznie w pewnym rozwiązaniu było. Gazuje się taki silnik z powodzeniem od kilku lat i nie przysparza on większych kłopotów. Więcej, należy on do grupy łatwo gazowanych silników z bezpośrednim wtryskiem i wile warsztatów radzi sobie z nim bezproblemowo. Ceny też mocno spadły, bo sugerowane przez dystrybutorów są na poziomie 3,5k. Ekonomia jest na pewno niższa niż w 2.2 147KM ale jest i to wyraźna...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/81272-signum-22-direct/#findComment-678586
Udostępnij na innych stronach

 

 

nic nie będzie padać jeśli się to odpowiednio zrobi. Benzyna z gazem jest podawana w KAŻDYM wtrysku, nie co któryś, jak to faktycznie w pewnym rozwiązaniu było. Gazuje się taki silnik z powodzeniem od kilku lat i nie przysparza on większych kłopotów. Więcej, należy on do grupy łatwo gazowanych silników z bezpośrednim wtryskiem i wile warsztatów radzi sobie z nim bezproblemowo. Ceny też mocno spadły, bo sugerowane przez dystrybutorów są na poziomie 3,5k. Ekonomia jest na pewno niższa niż w 2.2 147KM ale jest i to wyraźna...

 

 

 

Kolego muszę dodać jeszcze jedną najważniejszą wiadomość do twojego postu.

Mianowicie podstawa w tym wszystkim leży w czynniku ludzkim,czyli gazownik.

Ilu znajdziesz gazowników którzy to zrobią tak jak należy?

Zgodnie z myślą przewodnią: to nie gaz niszczy silnik ale gazownik który go nie umie wyregulować.

Wiesz chyba że jest mnóstwo gazowników ale umiejących coś dokładniej wyregulować jest garstka.

Więc z przezorności ja bym się nie decydował na taki zabieg mimo tego że jestem zwolennikiem LPG

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/81272-signum-22-direct/#findComment-678593
Udostępnij na innych stronach

nie wiem dlaczego zdecydowałem się na Opla, widziałem takie rozbite, one chyba chętnie do rowu wjeżdżają :mellow: ...argument równie idiotyczny. Wiadomo, zawsze jest czynnik ludzki, we wszystkim gdzie są ludzie, a są wszędzie :) ...ale...nie tragizujmy, gazowników ogarniających temat jest dużo, nie mówię że za każdym rogiem ulicy, ale są. Poza tym, konwersja takiego auta od gazownika wymaga mniej umiejętności niż zwykłe auto z wtryskiem pośrednim, zapewniam. Tam nie ma potrzeby żadnej regulacji, co najwyżej lekka korekta, mało tego, niektóre z systemów nawet nie mają takiej możliwości. Do konkretnego auta gaziarz dostaje manual gdzie do czego i jak przykręcić, wrzuca gotowy plik nastaw, odpala i jedzie. O takiej konwersji więcej mitów jest niż rzetelnych informacji. Sumując, wystarczy odważny druciarz a klient będzie zadowolony :D

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/81272-signum-22-direct/#findComment-678604
Udostępnij na innych stronach

Gazownik i kosiarkę do trawy zagazuje, żeby zarobić. Widzę kolega kamslaw zna na wylot te silniki i niejednokrotnie miał go na warsztacie po kilkudziesięciotysięcznym przelocie na gazie? Bo ja miałem kilka i na tej podstawie trzymam się swojego zdania: bezpośredni wtrysk i wszystkie z twardymi szklankami (np. rodzina XER na pasku) NIE NADAJĄ SIĘ DO GAZU, bo w perspektywie kilkudziesięciu kkm generują spore koszty związane z naprawą główną/wymianą głowicy. Koniec kropka. Można dorabiać ideologię do cepa, ale faktów nie da się zmienić.

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/81272-signum-22-direct/#findComment-678607
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności