Skocz do zawartości

BLOKI POMIAROWE OP-COM Ustawienie zapłonu/Falowanie obrotów/Szarpanie/Kichanie i spalanie stukowe


Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, Bobicar napisał:

Prosze o odpowiedz na powyzsze pytania czy grzalka ma chodzic non stop?

 

W Z16SE w Merivie kolegi nie pracuje ciągle .

Tylko gdy zimny.

 

I jak Grześ radzi też myślę o uszczelniaczach .

4 cylinder wali olejem

 

  • Odpowiedzi 212
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Grzałki w sondach działają, jak jest potrzeba.

 

 

Grześ to jest fakt.

Ale w Mery z tym samym silnikiem którą widziałeś od kolegi działa tylko gdy zimny.

Jeździłem nią gdy regulowałem  LPG u niego i nie zauważyłem aby się włączyła.

 

 

U kumpla w AG Z14XEP cigle się włączała co kilka minut.

 

2 godziny temu, ja37 napisał:

Po mojemu uszczelniacze na zaworach masz do wymiany.

A dlaczego tak myślisz?Silnik jest po remoncie jakies 20 tys km temu i uszczelniacze też byly wymienione,a oleju przeciez mi nie ubywa i ten nagar na swiecach to nie olej ttlko taki bardziej sucha smola ktora mozna zdrapac nawet paznokciem.Prędzej obstawilbym juz prowadnice zaworowa niz uszczelniacz,bo auto nie bylo nawet przegrzane a uszczelniacze sa elringa.

Edytowane przez Bobicar

 

Nie chce mi się szukać zdjęć, może są w moim temacie - uszczelniacze lubią się same na spacer wybrać.

To nie czasy prowadnic brązowych, że nic ich nie ruszało.

Ale możesz mieć rację, że prowadnice luz mają.

Tylko czemu fachman od głowic tego nie wyłapał?

Pewnie było dane tylko na planowanie i nic więcej - więc zrobił to, za co miał zapłacone.

 

 Uszczelniacze mogą być nawet ze złota firmy

早安

W tych czasach nazwa nie robi roboty.....

 

Nie planowaliśmy głowicy,bo juz kiedys to bylo robione a plasz zyzna byla ok bo sprawdzal jakims przymiarem tloki,zawory byly wyczyszczone,i dotarte.Co teraz robic?jak sprawdzic czy to napewno one ?dymu nie ma wcale tloki sa okopcone w srodku i wyglada to na mokry osad bo sprawdzałem przez otwor od swiecy.Czy jest szansa ze uszczelniacze sie zużyly po tak malym przebiegu?Tylko dlaczego oleju wcale nie ubywa ?Dymu tez nie ma

Edytowane przez Bobicar

 

Tłoki nie będą idealne, może być taki nalot. To nie jest do końca tak, że tam jest praca na sucho, zawsze będzie taki delikatny nalot. Taki mokry osad może sugerować na bogatą mieszankę dużo paliwa mało powietrza. Jak jest uwalona sonda to może podawać więcej paliwa i auto nie przepala do końca. Może dymu nie być jak wybiera na razie wszystko katalizator. U mnie przy uszkodzonej sondzie w Vectrze A 1.6 kopciła jak Diesel czarnym dymem, świece non stop z wilgotnym czarnym nalotem, jakieś poszarpywania lekkie no i paliła min. 11-12L. Tak jak Adam wcześniej piszę wiązka do sprawdzenia i ewentualnie podmiana z inną sondą. Posprawdzać na wtrysku czy tam wszystkie wężyki i wtyczki są dobrze powpinane i czy są przejścia dobre.

 

Z wtryskami wszystko ok narazie zajme sie naprawa ukladu wydechowego.Tez mi sie troche wydaje ze ta lambda swiruje tymbardziej ze grzalka pracuje w niej non stop. Mam pytanie czy tlumik srodkowy do z16se z koncowka do laczenia na sruby do koncowego jest taki sam jak w silniku 2.0?

 

Sprawdź w katalogu, albo porównaj na jakiejś stronie hurtowni motoryzacyjnej, np Inter Car*. 

https://opel.7zap.com/pl/car/

 

14 minut temu, Bobicar napisał:

ze grzalka pracuje w niej non stop. 

 

 

Przecież można to zmierzyć .

Może ma po prostu zwarcie.

Może ktoś pokombinował i wpiął ja na zasilanie stałe?

Sterownik o tym powinien decydować.

On puszcza masę na grzałkę i robi obwód.

Może masz jakieś zwarcie na masie i masz stały obwód.

Pomierz tą sondę 

 

2020-02-16_095729.png

 

2020-02-16_100026.png

2020-02-16_100035.png

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności