Skocz do zawartości

BLOKI POMIAROWE OP-COM Ustawienie zapłonu/Falowanie obrotów/Szarpanie/Kichanie i spalanie stukowe


Gość Bobicar

Rekomendowane odpowiedzi

22 godziny temu, Bobicar napisał:

wiec mnie to nic nie kosztuje

Wydaje mi się, że to jest słowo klucz.

Resztę dopowiedz sobie sam.

 

Nie wszystko da się zrobić "za nic"

 

Ja sobie robię "za nic", ale najpierw zaiwestowałem w sprzęt.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 212
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Mam pytanie czy zawor zwrotny serwa moze miec cos do tego?I chcialbym tez sprawdzil modul zaplonowy,bo niby jest nowy ale na karoserii czuć przebicie,zalezy chyba jak jestem ubrany.Co myślicie o tej wersji z regulatorem cisnienia ?Wedlug mnie nieprawdopodobna wersja,ale jak poprawnie go zdiagnozować?Niestety narazie auto jest u blacharza,wiec nie mam jak tam pogrzebać.Czy regulator cisnienia da sie jakos zregenerowac?Np wymyc i wymienic te oringi i te sitko ? Zna ktoś moze nr tych elementów? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Potrzebuje pomocy co do części potrzebuje kołnierz,który jest przytwierdzony do baku na który wchodzi nakrętka GM 90572096 I zestaw uszczelek do tego.Co myślicie o wersji z zapchanym przewodem powrotnym zasilania czy przez niego cisnienie mozebyć  za wysokie ?Jak powinna pracowac pompa paliwa jednostajnie czy z jakimis przycieciami Bardzo prawdopodobna wersja jest tutaj z zasyfieniem sie baku z tego co wiem jest tam sitko które izoluje syf od pompy .Proszę o pomoc i podpowiedzi z czego dopasować taki kołnierz.

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety bak do mycia,ciśnienie jest a pompa to tez chyba do wymiany.Ciężko mi cokolwiek powiedziec muszę jechać do kogoś na kompresor chyba rzeczywiście przewód zwrotny jest zapchany i dlatego takie cisnienie,regulator też mógł paść przy okazji.Sitko pompy jest dość drobne ,więc grube paprochy sie napewno nie dostały.Tylko skąd te opiłki.Potrzebuje podpowiedzi,który króciec jest powrotny a który zasilający.Czym można wypłukać bezpiecznie bak i cały układ ?Zastanawiam sie nad nową pompą co myślicie o SKV ESSEN ?magnetti marelli?ogólnie to brałbym boscha tylko dużo innych rzeczy mam do kupienia oprócz tego więc nie wiem czy budżetu wystarczy.Regulator cisnienia moglbym kupic jakis tanszy czy brać boscha?Dostepny jest jakiś koreański zamiennik na allegro za 30 zł.

Screenshot_20190902-174756.png

Screenshot_20190902-175142.png

Screenshot_20190902-174824.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Póki co wymyłem bak,wężę spuściłem całe paliwo,sprawdziłem wiązkę,wymieniłem smoka pompy i filtr paliwa.Syf który wypompowałem z baku był tragiczny chociaż na to nic nie wskazywało.Cała zawartośc wyglądała jakby to był szlam olejowy z opiłkami i nagarem .Aktualnie mam w planach dolanie dodatku czyszczacego układ paliwowy i zalanie pełnego baku paliwa.Przegonie auto na autostradzie a nastepnie zamierzam udać sie na kolejny pomiar cisnienia .Coś mi też nie pasuje z podłączeniem pompy paliwa przewód zasilajacy lecie bezposrednio od pomki na filt i listwe a powrotny od regulatora do filtra oparów czy to jest poprawne ?Nie wiem czy ktoś tam nie grzebał przede mna.Proszę o jakieś odpowiedzi silnik ciagle nierówno pracuje i szarpie przy zmianie biegów .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O czym świadczy taki kolor świecy ?Silnik momentami ma jakby wypadanie zapłonu ale tylko na wolnych obrotach i czasami strzały w wydech .Cisnienie na listwie tez ma za wysokie bo 4,2 bara zamiast 3,8.Świece są oryginalne z aso opla dedykowane do tego silnika. 

20191001_180411.GIF

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem przyczynę olej dexos 5w30 na zimnym silniku wykręciłem świece.Na bagnecie ubytków zero ale powyzej 3 tys czuc ze spala ciut oleju i w komorze spalania też jest niezły syf.Silnik od remontu zrobil 13 tys km i w okresie docierania jezdził na ngk olej ma 8 tys km i w tym tygodniu go wymieniam bo są jakieś tam opiłki i widzę ze raczej już nie ma swoich właściwości.Tymbardziej ze olej jest najprawdopodobniej HC wiec szybciej płynie.Aktualnie mam zamiar dolać troszeczkę nafty przepłukać silnik i wlac PMO 5W40+Mannol MOS2 i wrzucić spowrotem te świece ngk na sprawdzenie.Dziwne dla mnie też jest to ze po odłączeniu zaworu EVAP nie zaświecił się check ani kontrolka zjedź do serwisu.Staram się sprawdzić cały układ paliwowy,ale niestety wiąże sie to z kosztami.Kolejna nieprawidłowość to ze podczas przekręcenia kluczyka w pozycji zapłon nie słychać pracy pompy paliwa.Po wymyciu baku dużo było takich małych opiłków. Podłączyłem też pompę na krótko z pojemnikiem wypełnionym benzyna i nie podawała,ale po zamontowaniu do auta wszystko zapala jak należy.Wychodzi na to że olej już traci lepkość albo cylindry są wypolerowane i nie trzymają kształtu i rys honowniczych.Po remoncie jak pamiętam był jeszcze temat,ze na zimnym silniku było słychać trzepotanie pierscieni czyli i tłoki już mają za duże rowki na pierscienie. Silnik jeszcze przede mną ktoś robił moje pytanie ile wytrzymują fabryczne pierścienie w tym silniku?Ktoś wstawiał Goetze czy to możliwe ze poszły po 50 tys km ?Przed moim remontem brał 0,7l na 1000km i puszczał dymki na niebiesko 

1.GIF

Edytowane przez Bobicar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności