Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Zabrałem się za wymianę regulatora napięcia. Odkręciłem wszystkie śruby dostałem się do alternatora tyle że szpilka trzymająca alternator od dołu jest za długa i nie mogę jej wyciągnąć ponieważ dosięga ramy. Macie jakiś sposób na to czy będę musiał ją uciąć?

15711535494221903903641.jpg


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie od środka nie jest na jakiejś łapie ten alternator? Zawsze jest modzenia przy tych alternatorach. Jeśli nie będzie już możliwości żadnych, to można zawsze delikatnie opuścić  na poduszce silnika. Tylko podaj jaki masz silnik bo bez tego można gdybać, a jak będzie konkret podany to i sposoby będą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam silnik benzynowy Ecotec 1.8 125kM. Alternator na dole trzyma się na uchu przez które właśnie przechodzi ta śruba oraz u góry jest przykręcony mniejszą śrubką do mocowania. Po wykręceniu jest luźny i gdyby nie za długa śruba wyszedłby bez najmniejszego problemu


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A pod tą długą śrubą nie jest alternator na takiej podstawce na 3 śruby?Ale to z kanału można zobaczyć. Popatrz na te zdjęcia z zapożyczonego linku, alternator jest na podstawce, odkręcisz ją to przechylisz później alternator i wyjdzie ta długa śruba bez cięcia i kombinowania później jak to złożyć. Na drugim zdjęciu widać tą podstawkę: https://allegro.pl/oferta/silnik-z18xe-opel-astra-h-zafira-b-1-8-16v-125km-8569379909

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dolne mocowanie jest na 2 śrubach.

Dostęp jest.

Odkręć dolne mocowanie i wyjmiesz wszystko w komplecie.

 

Dojście jest od góry, nie potrzeba kanału.

Tylko zwinne ręce.

Edytowane przez ja37
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki panowie bardzo pomogliście, jestem naprawdę bardzo wdzięczny.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawsze możesz opuścić trochę silnik bądź podnieść go do góry lewarkiem od dołu,  odkręcić delikatnie śruby od łapy, lub wykręcić całkowicie. Z lewarka Ci nie spadnie jak nie będziesz tarmosił silnikiem, alternator wyciągniesz/wsadzisz z powrotem.

 

Często praktykowałem  w taki sposób ;)

Edytowane przez Kuba142

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez gregy
      Witam wszystkich. Chcialbym zakupic uzywanego Opla, intersuje mnie Astra J, Meriva, Corsa (wszystkie od 2011 roku) ale slyszalem o problematycznych skrzyniach biegów m20 i m30 w tych i innych modelach Opla, nawet w tych nowszych jak np.Corsa E od 2014. W sieci nie potrafie znalezc informacji kiedy ten problem zostal wyeliminowany i od ktorego rocznika mozna kupowac Ople bez obaw o skrzynie biegów?
    • Przez loca3109
      Witam. Poszukuję kogoś, kto pomoże mi zrobić odczyt z pamięci radia cdr 2005 i odzyskać kod do niego, na terenie Warszawy. Oczywiście za opłatą
    • Przez Kiawwy
      Witam. Mam problem ze swoją Asią. Po nocy rzuciła palenie. Samochód odpala na 2 sekundy dziwnie wali w silniku i gaśnie. Po odpięciu czujnika wałka rozrządu samochód nie gaśnie, lecz dalej stuka mocno metalicznym głosem. Zauważyłem, że świece są całe zalane w benzynie.
      Sterownik podmieniony, czujnik  położenia wałka podmieniony.
      Opcom pokazuje jedynie błąd przekaźnika pompy paliwa (podmieniony na taki sam), lecz to było już wcześniej i samochód zachowywał się normalnie.
      Błąd egr (egr został wymontowany i wyczyszczony i widać, że pracuje). Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.