Skocz do zawartości

Opel vivaro wersja przedłużona L2H


Gość Buzka23

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym zakupić nowego Opla Vivaro w wersji L2H, czyli w wydłużonej.

 

Co myślicie o tym samochodzie? Warto? Czy są z tym autem jakieś problemy? Czy to auto jest ocynkowane?

 

Interesuje mnie wersja benzynowa, jednak z tego co widzę to takiej nie ma. Są tylko dostępne 2 diesle 89 i 114 km, którą wersją polecacie?

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Benzyna nie jest oferowana. Buda nie ma ocynku. Silniki oba takie same, różnią się mocą i sterownikiem.

Żadnych dziwnych problemów Vivaro nie sprawia. Nie wiem jak nowy model, bo dopiero wszedł do sprzedaży, ale stary nie jest dziwnie psującym się tworem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obsługujemy Vivaro na bieżąco. Jedna z firm ma ich kilkanaście. Auta robią kosmiczne przebiegi - w rok prawie 200.000km niektóre jadą. Nie ma rdzy na Vivaro, teraz stoi nawet dziadzio z 2008 roku i za wyjątkiem korozji wynikłej z niedbalstwa (uszkodzenie lakieru i pozostawienie bez zabezpieczenia) nie ma nigdzie rudej.

Największy przebieg w Vivaro jaki widziałem to prawie 400.000km i nie było rdzy. Jakieś drobiażdżki. ale nic grubego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są tylko dostępne 2 diesle 89 i 114 km, którą wersją polecacie?

Są dostępne cztery diesle 90KM, 114KM, 120KM i 140KM wszystkie 1,6

Co do poprzedniej wersji brak większych problemów, w rok zrobiłem prawie 200000km. Co do L2 to polecam jest dłuższy od L1 zaledwie 20cm a daje znacznie więcej możliwości.

Jak do jazdy jako dostawczak to rozważ raczej te 120 lub 140KM, natomiast do jazdy po mieście rozwożąc watę to można wziąć 1,6 90KM

Edytowane przez koni2305

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten nowy vivaro ma w ogóle cokolwiek wspólnego ze starym? Poza nazwą, rzecz jasna ;) Bardzo ciekwe jest deklarowane przez producenta zużycie paliwa. Ciekawe jak wyjdzie w praniu.

Edytowane przez ArturS

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary vivaro jest w ocynku chyba, w kazdym badz razie nie zardzewieje

Pierwsza generacja cierpi na problemy z elektryka w komorze silnika, najgorsze co mozna wybrac to wersja z silnikiem m9r (2.0)

Glowne wady to padajace pompy wspomagania, szybkie zurzycie koncowek drazkow i samych drazkow kierowniczych, zapiekajacy sie mechanizm recznego i tympodobne pierdoly

Niewiem dlaczego ale trefic ma lepsze hamowanie niz vivaro

Krodko mowiac to nadwozie wana z osprzetem osobowki i obnizona moca dlatego cena jest jaka jest

Godny polecenia jest silnik g9u (2.5), jedyna wada to rozszczelniajacy sie dolot po jakims czasie i troche zbyt maly IC jak na takie zapotrzebowanie wiatru

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak Movano to L3H2 mniejsze są wielkościowo podobne do Vivaro więc w takim wypadku polecałbym Vivaro. Movano ma większą średnicę skrętu przez co gorzej w mieście się jeździ. Silnik 2,5 jeździłem tylko że to była wersja 2008r. Teraz spotykam ludzi z innych firm mają 2,3 125KM z chipem na 150KM to mówią że bez sensu jest taki tuning bo przełożenia skrzyni są inne niż jak byś kupił oryginalne 2,3 150KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności