Gość Buzka23 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Chciałbym zakupić nowego Opla Vivaro w wersji L2H, czyli w wydłużonej. Co myślicie o tym samochodzie? Warto? Czy są z tym autem jakieś problemy? Czy to auto jest ocynkowane? Interesuje mnie wersja benzynowa, jednak z tego co widzę to takiej nie ma. Są tylko dostępne 2 diesle 89 i 114 km, którą wersją polecacie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69557-opel-vivaro-wersja-przed%C5%82u%C5%BCona-l2h/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Benzyna nie jest oferowana. Buda nie ma ocynku. Silniki oba takie same, różnią się mocą i sterownikiem. Żadnych dziwnych problemów Vivaro nie sprawia. Nie wiem jak nowy model, bo dopiero wszedł do sprzedaży, ale stary nie jest dziwnie psującym się tworem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69557-opel-vivaro-wersja-przed%C5%82u%C5%BCona-l2h/#findComment-559916 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Buzka23 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 To dziwne, że te auta nie mają ocynku. VW Crafter z 2008 roku rdzewieje na potęgę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69557-opel-vivaro-wersja-przed%C5%82u%C5%BCona-l2h/#findComment-559917 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Obsługujemy Vivaro na bieżąco. Jedna z firm ma ich kilkanaście. Auta robią kosmiczne przebiegi - w rok prawie 200.000km niektóre jadą. Nie ma rdzy na Vivaro, teraz stoi nawet dziadzio z 2008 roku i za wyjątkiem korozji wynikłej z niedbalstwa (uszkodzenie lakieru i pozostawienie bez zabezpieczenia) nie ma nigdzie rudej. Największy przebieg w Vivaro jaki widziałem to prawie 400.000km i nie było rdzy. Jakieś drobiażdżki. ale nic grubego.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69557-opel-vivaro-wersja-przed%C5%82u%C5%BCona-l2h/#findComment-559918 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Buzka23 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 dzięki za informacje   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69557-opel-vivaro-wersja-przed%C5%82u%C5%BCona-l2h/#findComment-559921 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość koni2305 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 (edytowane) Są tylko dostępne 2 diesle 89 i 114 km, którą wersją polecacie? Są dostępne cztery diesle 90KM, 114KM, 120KM i 140KM wszystkie 1,6 Co do poprzedniej wersji brak większych problemów, w rok zrobiłem prawie 200000km. Co do L2 to polecam jest dłuższy od L1 zaledwie 20cm a daje znacznie więcej możliwości. Jak do jazdy jako dostawczak to rozważ raczej te 120 lub 140KM, natomiast do jazdy po mieście rozwożąc watę to można wziąć 1,6 90KM Edytowane 11 Listopada 2014 przez koni2305   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69557-opel-vivaro-wersja-przed%C5%82u%C5%BCona-l2h/#findComment-559927 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ArturS Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 (edytowane) Ten nowy vivaro ma w ogóle cokolwiek wspólnego ze starym? Poza nazwą, rzecz jasna Bardzo ciekwe jest deklarowane przez producenta zużycie paliwa. Ciekawe jak wyjdzie w praniu. Edytowane 11 Listopada 2014 przez ArturS   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69557-opel-vivaro-wersja-przed%C5%82u%C5%BCona-l2h/#findComment-559966 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Stary vivaro jest w ocynku chyba, w kazdym badz razie nie zardzewieje Pierwsza generacja cierpi na problemy z elektryka w komorze silnika, najgorsze co mozna wybrac to wersja z silnikiem m9r (2.0) Glowne wady to padajace pompy wspomagania, szybkie zurzycie koncowek drazkow i samych drazkow kierowniczych, zapiekajacy sie mechanizm recznego i tympodobne pierdoly Niewiem dlaczego ale trefic ma lepsze hamowanie niz vivaro Krodko mowiac to nadwozie wana z osprzetem osobowki i obnizona moca dlatego cena jest jaka jest Godny polecenia jest silnik g9u (2.5), jedyna wada to rozszczelniajacy sie dolot po jakims czasie i troche zbyt maly IC jak na takie zapotrzebowanie wiatru   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69557-opel-vivaro-wersja-przed%C5%82u%C5%BCona-l2h/#findComment-559974 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Buzka23 Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Dzięki za rady, a co sądzicie o movano w wersji L2H2 furgon? Interesuje mnie też ocynk? Czy to auto jest w ocynku? Jakie silniki polecacie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69557-opel-vivaro-wersja-przed%C5%82u%C5%BCona-l2h/#findComment-560280 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość koni2305 Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Jak Movano to L3H2 mniejsze są wielkościowo podobne do Vivaro więc w takim wypadku polecałbym Vivaro. Movano ma większą średnicę skrętu przez co gorzej w mieście się jeździ. Silnik 2,5 jeździłem tylko że to była wersja 2008r. Teraz spotykam ludzi z innych firm mają 2,3 125KM z chipem na 150KM to mówią że bez sensu jest taki tuning bo przełożenia skrzyni są inne niż jak byś kupił oryginalne 2,3 150KM. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69557-opel-vivaro-wersja-przed%C5%82u%C5%BCona-l2h/#findComment-560297 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.