Skocz do zawartości

Pytania związane z instalacją LPG


holcu

Rekomendowane odpowiedzi

Gość choinka

Opis:

Ostatnio w silniku były wymieniane wszystkie zawory, paski, rolki przy rozrządzie, uszczelka pod głowicą. Od tego czasu bujam się z gazem.

Gaz II generacji Lovato - sterownik "Lov Eco" z 3diodami.

Pierwsza regulacja nie przyniosła żadnych efektów, duże spalanie i praktycznie niemożliwość jazdy - prawdopodobnie przyczyną niesprawna sonda lambda (została wymieniona na nową firmy NTK)

Druga regulacja - auto podpięte pod komputer z programem do lov eco i analizator spalin. Autko jeździ dobrze, ale spalanie z 9,5-10,8l po mieście wskoczyło na 12,8l/100km. Dodatkowo na komputerze pokazuje poprawne parametry, a na sterowniku diody wskazują za bogatą mieszankę mimo że w rzeczywistości jest dobra.

 

Pytanie: Czy jeśli przypadkowo przy montażu sondy lambda ten rozcięty przewód od sondy został podpięty odwrotnie do przewodów instalacji gazowej mogą być tego typu objawy? Tzn. wyższe spalanie i sterownik pokazujący inne wskazania na diodach?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 936
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Witam

Proszę o pomoc w następującym problemie... Byłem dzis zamontować instalacje lpg do mojej astry f 1.6 V8 wtrysk wielopunktowy. Monter zainstalował ładnie instalacje sekwencyjną i po zatankowaniu gazem i próbie na gazie samochód nie chce palić... powiedział że nalezy wymienic sonde lambda (przyznaje że samochod niejednokrotnie sygnalizowal "ubogą mieszanke") i powiedzial ze po wymianie sondy mozliwy bedzie montaz ale instalacj gazowej 1 generacji.

Czy to moze byc wina sondy ze nie chce palic i czy do tego typu silnika nie jest mozliwy montaz sekwencji?? czas wtrysku podczas pomiaru wynosi 0.97

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam. Ostatnio miałem wymianiany silnik w asterce (1.6 16V). W aucie posiadałem już intalacje gazową (Autogaz Stag 300 - czy jakoś tak). Mechanik który robił przkładke silnika Podłączył jako tako instalacje ale zaznaczył że trzeba jechać na regulacje. Da sie jeździć na gazie ale przerywa czasami jak zmiania się bieg albo wyskakuje błąd 45 - lambda zbyt bogata mieszanka. Czasami też chodzi na 3 cylindry. Na regulacje pojade w przyszłym tygodniou. Czy do tego czasu moge jeździć na gazie czy lepiej jednak na samej benzynie? Nie uszkodze silnika jeżdząc na nie wyregulowanej instalacji? Przy obecnych cenach Pb 95 wolałbym jednak na gazie się pomęczyć... Proszę o odp

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

witam mam vectre B 2.0 B 16V z 1999r

Mam pytanie: Czy warto zakładać instalacje gazową do tego samochodu??? Mysle o jakiejs sekwencji. Oczywiscie z punktu ekonomii to sie oplaca przy dzisiejszych cenach benzyny, ale czy po zainstalowaniu gazu napotakam na jakies problemy???

Jakiej firmy insatlacje polecacie?

Czy moze sie ktos wypowiedzieć i podzielic swoją opinią na ten temat

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Anonymous

witam

 

Jestem w posiadaniu astry f 1.8 92r z gazem firmy landi-renzo chodzi idealnie na zimnym jak i na ciepłym silniku nie mam zadnych problemow z gazem ale za to z benzyna mam trzymam sie tego co pisze w instrukcji by przelaczac gaz przy temperaturze silnika minimum 38 stopni ale rodzi to problemy poniewaz szarpie strasznie na benzynie po wrzuceniu 2 biegu samochod zachowuje sie tak jakby nie mial sily przy 3 biegu wszystko wraca do normy tak samo jak silnik sie rozgrzeje tez jest potem ok z gory dzieki za odpowiedz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

A może 4 zarzucasz, a nie 2

Przegoń go na trasie trochę na benzynie i zobacz czy coś się zmieni

 

nie no biegi wrzucam poprawnie :/ zrobie tak jak napisales pogonie go na benzynie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam.

 

mam instalkę bingo m, silnik X16SZ i nastepujący problem

Przy zimnym silniku ( na ciepłym nie sprawdzałem) jest strasznie ciężko ruszyć na benie: auto traci obroty i chce gasnąć tak, że trzeba kręcić do ponad 2000obr, żeby jakoś się dało ruszyć...

o dziwo problem ten nie występuje, gdy rusza się bez uzycia pedału gazu - na samym sprzegle wtedy jest ok.

Na gazie nie ma żadnych problemów.

Przyznam, że wcześniej problem ten wystepował ale wydaje mi się, iż się nasilił po wycięciu kata....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności