Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Czy otwierał sie tzw. zawór upustowy, bo ciśnienie w szynie przekraczało ciśnienie max. .. no cóż .. tak to jest jak się kupuje coś o czym się nie wie.

 

  • 2 lata później...

W sobotę brat oddał auto na warsztat w Koziegłówkach koło Częstochowy. Dzisiaj go odebrałem. Okazało się że samochód był po chiptuningu, była podniesiona moc na 207KM i moment obrotowy na 415Nm. Serwis zmniejszył moc do 180KM i moment do 400Nm i wgrał nowego softa. Problemy z utratą mocy ustąpiły.

Dziękuję za Wasze podpowiedzi! :)

Pozdrawiam :)

Witam serdecznie .

Posiadam ten sam problem a mianowicie jak się silnik zagrzeje i mu depne to przechodzi w tryb awaryjny. Aha chciałem wspomnieć że mam vectre c 1.9 120 km i 3 miesiące temu podniosłem moc przez chip na 155 km. Myślisz że to może być powodem tego tryby awaryjnego . Prosze o odpowiedź. Pozdrawiam serdecznie

 

Ale tryb awaryjny to jest szerokie pojęcie.

Musisz sprawdzić błędy czy są te same co w tytule.

Nie koniecznie musi się stać to co założycielowi tematu.

Efekt może być ten sam, lub podobny ale przyczyna moze być inna

 

Błąd ten sam P0001-75 niskie ciśnienie szyny. Ostatnio auto było podpięte pod op com i pokazywalo ciśnienie na szynie w normie 30mpa. Moja vectra posiada jeszcze dpf który według komputera jest zapchany w 75%. A czy jest możliwość że filter paliwa może być zanieczyszczone i nie dostarcza tyle paliwa ile potrzeba przy docisnieciu gazu? Nie wiem od czego mam zacząć sprawdzanie auta.

Edytowane przez ILIK

 

Według autodaty to nie jest ciśnienie lecz jest to błąd regulatora objętości paliwa -przerwany obwód prądowy

I do sprawdzenia jest wiązka i sam zawór elekro.

 

A 75 oznacza że położenie awaryjne jest nieosiągalne.

 

A to jak coś jest na kablu jakąś przerwa albo coś to dlaczego na zimnym silniku normalnie auto się zachowuje. Przepraszam za te pytania Ale jestem laikiem. A może jakieś wtyczki są luźne?

 

Wiązka jest zakończona wtyczką.

Więc pisząc o wiązce domyślnie trzeba pamiętać że wtyczka jest jej częścią.

 

  • 3 lata później...

Odgrzeję po 3 latach problem, 
Silnik przechodzi w tryb awaryjny, najczęściej  jak jest zimny i mocniej go depnę, ale przy ciepłym rzadko tez się zdaży. 

Robiłem logi dynamiczne, pompa czasami podaje 10-15% za dużo, czasami 30% za mało, głównie przy przyspieszaniu i przy hamowaniu silnikiem. Bład ten sam, niskie ciśnienie szyny. Silnik polift, jeden czujnik. Na dniach chce oddać wtryski do przetestowania, ale może ktos podpowie co mogę jeszcze sprawdzić i gdzie w astrze to znajdę. Mam op coma, multimetr i trochę chęci. 

 

Zanim weźmiesz się za wtryski to sprawdź filtr paliwa i wydajność pompy paliwa w baku czy za każdym razem rzuca tak samo. Jak jest zalepione sitko w baku to też pompka będzie głośniej chodziła. Przy tym błędzie sugerują na usterkę w wiązce albo czujniku. Jak jest czujnik na podmiankę to można spróbować. Jak nie to wiązka, wtyczki i podanie paliwa do filtra i za filtr dalej. A jakie oznaczenie ma ten silnik polift?

 

Nie mam czujnika na podmianę, problem z wiązką się zgadza ale to w vectrach, silnik Z19DTH, niby to samo co w vc ale delikatnie się różnią. To sitko w baku jak mogę sprawdzić ? Dodam że w marcu miałem sprawdzaną pompę wysokiego ciśnienia i nie wymagała żadnej ingerencji, została uszczelniona i złożona. Problem ze słabym dołem miałem od momentu zakupu auta, myślałem że te silniki tak mają. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności