ArKos Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Pompa do roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/9/#findComment-705784 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość omega Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Ja to mam pecha.Wg bosch serwise to mam pęknięty korpus pompy i mam szukać "dawcy" na części... . Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/9/#findComment-705996 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość omega Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2019 A ta pompa wtryskowa to musi być ten sam nr?. coś się stanie jak założę pompę o innym numerze? pytam się bo na pobliskim szrocie znalazłem zafirę oraz vectre b 2.0 DTH ale pompa ma inny nr. . Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/9/#findComment-706041 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość omega Opublikowano 19 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2019 Panowie szybkie pytanko bo mniej już coś bierze... . Czy nieszczelny siemmer na wale korbowym(od strony rozrządu) może powodować utratę mocy poprzez zaciąganie "lewego" powietrza ?. Dość mocno się poci... czasem kapnie oliwą... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/9/#findComment-707884 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 Nie. To tylko element kosmetyczny. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/9/#findComment-707899 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość omega Opublikowano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 Myślałem ,że skoro kapnie olejem to i ciągnie "lewe" powietrze. Mam jeszcze pytanie co do szczelności dolotu. Jak zatkam ręką dolot za filtrem powietrza to węże mocno spłaszcza,ale silnik nie zgaśnie. Jak zatkam dolot turbo silnik zgaśnie. Jak zatkam za filtrem powietrza a druga osoba zatka ten mały wąż z odmy to silnik zgaśnie. Jak na odmę założyłem wężyk i dmuchałem w odmę to ze silnika słychać syczenie powietrza-właśnie jak by syczało z tego simmera co jest na wale. Trochę już zgłupiałem bo gdzieś czytałem że jak simmer puści to oprócz kapania oliwą jest i muł-bo silnik dostaje fałszywe powietrze.Ale czytałem też opinie że jak simmer puści to kapnie oliwa i nie ma to wpływu na moc.Jak to z tym jest? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/9/#findComment-707905 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 Ciągnie powietrze odmą. Duża pojemność jest bloku silnikowego więc i dużo powietrza. W samych rurach to jeszcze nie tak dużo jest więc łatwiej gaśnie. Tam simmeringiem nie pociągnie powietrza tak by na tym miał chodzić. Poza tym diesel nie ma takich efektów lewego powietrza jak benzynowiec. W benzyniwcu masz na jałowych przepustnice przymknięta tak mocno że tam prawie powietrza nie ma by też bardzo mało dawkować paliwa. W dieslu masz całkiem inaczej bo powietrza jest na jałowych bardzo bardzo dużo a paliwa czyli ropy bardzo malutenko i on też chodzi zaledwie na jałowych obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/9/#findComment-707916 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość omega Opublikowano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 Odżałuję te 20zł i wymienię ten uszczelniacz.Nawet jak nie będzie poprawy mocy to przynajmniej nie będę gubił oleju poprzez wyciek. A że silnik gaśnie jak zatykam dolot to ok.bo jest szczelny.Jak ominę EZ od turbo to przy 3000rpm.wywala p1125 czyli przeładowanie. Tylko dlaczego nie ma mocy? Przepływek mam kilka ,nawet jak zrobiłem dziurkę wiertło 2mm(mniejsze wiertło nie trzyma się mi we wkrętarce) to silnik zamiast dostać kopa od dołu,dalej muli i wywala p405.Przepływki dawałem nawet z alfy czy fiata i dalej muuuł.Power dioda też nie daje powera i wywala chyba p100 i p405. Mam jeszcze pomysł by spróbować odłączyć odmę i zatkać wąż z odmy co idzie do turbo.Niewiem czy to coś da ale nic nie kosztuje. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/9/#findComment-707918 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 W dniu 20.06.2019 o 16:35, omega napisał: Odżałuję te 20zł i wymienię ten uszczelniacz. Rozwiń Sprawdź tylko czy nie ma już rowka pod tym uszczelniaczem na wale. Wtedy założenie takiego samego nie będzie miało sensu bo znowu będzie lał. Zostają wtedy dwie opcje . Albo wtłoczyć go głębiej jeżeli jest taka możliwość. Albo kupić węższy wtedy punkt tarcia uszczelniacza się zmieni i doszczelni prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/9/#findComment-707921 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 (edytowane) Myslę, że starczy skrócić sprężynkę o 5mm, u mnie pomogło. Ale najpierw trzeba sprawdzić, czy nie ma nadciśnienia w skrzyni korbowej. Edytowane 20 Czerwca 2019 przez ja37 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/85729-pytanie-o-remont-silnika-20-dti/page/9/#findComment-707923 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.