Skocz do zawartości

Zawór scv 1.7 cdti


Gość pablo9876

Rekomendowane odpowiedzi

Jesli wesoł twierdzi ze czyszczenie dpf nic nie daje to mogę stwierdzic ze regeneracja turbiny czy wtryskow tez nic nie daje. 

W domu mam dokumentacje z czyszczenia dpf która była robiona w zeszlym tygodniu u kolegi  tez w A17DTS.  Wypalanie odbywalo sie co 100 km. Po czyszczeniu do dzis najechane 500 km. W czasie kazdego wypalania gromadzi sie popiół ktory juz sie nie wypali a gromadzac sie zmniejsza objętość filtra. Jest to zjawisko naturalne .  Jesli miałes komunikat o wypalaniu na wyswietlaczu to oznaczało że filtr był juz skrajnie nasycony. W normalnych warunkach przy wypalaniu nie ma takiego komunikatu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 157
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Gość pablo9876

No i to jest argumentacja. Tak więc też spróbuję zrobić czyszczenie, ale na razie problem z silnikiem. Marcinie a masz jakąś wiedzę odnośnie pozostałej części wątku? Jeżeli turbo jest przypisane do silnika a poprzedni słupek był z innym turbo i jest o innych numerach niż w poprzednim to czy komputer będzie wywalał jakiś błąd? 

Jeżeli to nie problem dajcie do siebie jakiś kontakt na priv. Wtedy łatwiej jest pogadać natomiast później wątek i tak można umieścić na forum. 

Edytowane przez pablo9876

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A masz słupek z czego? W komplecie masz sterownik? Czy jak zmieniasz silnik? Sam dol3? Sama gora? Czy komplet gora doł bez osprzetu?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie daje bo nie jest przyczyną DPF. Ludzie DPF nie ma żywotności 200 czy 300 tys km. Wierzcie mi że jak mu dacie warunki do pracy to potrafi poprawnie pracować i przy 500 tys a nawet i 700 tys km. Takie widywałem. Żadne czyszczenie DPF nie pomoże jak wtryski i turbo będzie niesprawne. Silnik pochodzi znowu 1000 albo dwa jak cię mogę a problemy powrócą. Ja mam dwa tdi z DPF i jeden ma 230 tys a drugi 301 tys i zero problemów . Ojciec ma też tdi i też z DPF i nalot 340 tys. Też zero problemów. Ma nawet mniejsze niż ja w 1.6 tdi bo nawet nie wie kiedy się wypala. Nie robimy jakichś dużych odcinków jazdy. No ale turbo mu dopiero co wymieniłem. Wtryski jak nowe i po korektach i innych sprawdzaniach. Odpala bez grzania świec. 

 

Co ma niby dać mycie filtra DPF. To nie jest ani sitko ani gąbka by to myć. Katalizatorów tak nie idzie naprawić a co dopiero filtr DPF. To nie jest taki prosty element składowy silnika. Regenerację turbo to można zrobić bo tam wtedy lądują nowe elementy. Nowy wirnik gorący z ośka, nowe koło kompresji, nowa tuleja w korpus z brązu. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pablo9876
8 minut temu, Marcin 83 napisał:
9 minut temu, Marcin 83 napisał:

A masz słupek z czego? W komplecie masz sterownik? Czy jak zmieniasz silnik? Sam dol3? Sama gora? Czy komplet gora doł bez osprzetu?

Przekładam cały słupek z wtryskami i turbo. Resztę czyli wiązki, chłodniczka bo jest u mnie elektryczna a tam mech. kolektor i całą resztę przekładamy ode mnie. 

 

Jeszcze jedno... Jeżeli się okaże że w nowym turbo nie daje rady to czy mogę swoją zregenerowaną włożyć która jest o innych numerach? Bo teoretycznie oznaczenia silnika te same, tylko część osprzetu się różniła. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytaj ze zrozumieniem. Jesli w filtrze nazbiera sie popiół ktory sie nie wypala to filtr należy wyczyścić. Jest to naturalne. Jesli sa uszkodzone wtryski turbo silnik lub inne podzespoly to wypalanie bedzie coraz częstsze, a co za tym idzie coraz wiecej popiołu bedzie sie odkladało i zmniejszało pojemnosci i przepustowosc filtra. Ja takze mam 2 vw. W jednym mam dpf i również był czyszczony z powodu lejacego wtryskiwacza. 

Samo wyczyszczenie filtra oczywiscie nie naprawi samochodu, trzeba wyeliminowac przyczynę, ale nawet jesli wszystko naprawisz a filtr był juz zapchany to mimo sprawnych podzespołów samochód nadal bedzie wypalal dpf zbyt często, popiół sam nie zniknie. Naturalnie mozna kupic nowy filtr(zamiennik 1400) lub go usunąć (około 800 zł) program plus fizyczne usuniecie. Ale w A17DTS niewiele warsztatów potrafi przeprowadzic to skutecznie , pomijajac fakt ze jest to niezgodne z prawem a wyjazd za granice takim samochodem to loteria.

Jesli twierdzisz że czyszczenie dpf nic nie daje to bede musiał stwierdzic że nie masz o tym zielonego pojęcia. Choć do tej pory zawsze uwazałem inaczej i ceniłem Twoje wypowiedzi. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie majtki czy koszula by go prać. Nie wypierzesz z DPF popiołu. Ludzie oddają DPF do firm czyszczących i jak sam zaobserwujesz to nie wywala popiołu tylko czarna sadze. Robiłem kilka aut z przelotem po 600 tys i nie było nic myte w DPF. Przeżyło auto kilka sprzęgieł, naprawę turbo i nadal chodzi i spełnia wymogi. Ci co piorą DPF z przebiegiem 200-300 tys to co tam wypłukują? Te 70 gram popiołu co się nagromadziło?  Nie traktuj DPF jak sitko czy gąbkę że to z niego wywalisz. Nie tak on tam działa. 

To nie majtki czy koszula by go prać. Nie wypierzesz z DPF popiołu. Ludzie oddają DPF do firm czyszczących i jak sam zaobserwujesz to nie wywala popiołu tylko czarna sadze. Robiłem kilka aut z przelotem po 600 tys i nie było nic myte w DPF. Przeżyło auto kilka sprzęgieł, naprawę turbo i nadal chodzi i spełnia wymogi. Ci co piorą DPF z przebiegiem 200-300 tys to co tam wypłukują? Te 70 gram popiołu co się nagromadziło?  Nie traktuj DPF jak sitko czy gąbkę że to z niego wywalisz. Nie tak on tam działa. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności