Skocz do zawartości

Zawór scv 1.7 cdti


Rekomendowane odpowiedzi

Wszystkiego. Czyszczenie dpf 400-500 . Jesli jest w srodku nie uszkodzony. Zamiennik 1400 w górę. Zbyt ogólne info. Jesli turbina puszczała to regeneracja. Czyszczenie dolotu, duzo gdybania

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/91895-zaw%C3%B3r-scv-17-cdti/page/8/#findComment-733585
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 157
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Albo turbo padło albo silnik. Sprawdzić turbinę i nawet czyszczenie DPF nie będzie potrzebne..

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/91895-zaw%C3%B3r-scv-17-cdti/page/8/#findComment-733587
Udostępnij na innych stronach

Turbo to nie tylko wirnik. Intetcooler zalany bo jest praktycznie najniżej. Daj znac co jeszcze sie stało i jaka przyczyna

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/91895-zaw%C3%B3r-scv-17-cdti/page/8/#findComment-733593
Udostępnij na innych stronach

Narazie nie wiadomo co to za awaria, a tym bardziej jaka jest przyczyna. 

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/91895-zaw%C3%B3r-scv-17-cdti/page/8/#findComment-733596
Udostępnij na innych stronach

Co znaczy szybka jazda? Jak wypalasz DPF to najlepiej jak masz bieg zapięty 5 lub 6 ale obroty tak 2700-3000.  Niedobrze jest jak zapina się 4 bieg i ciśnie 4000 obr. Ma byś silnik.micno obciążony czyli fajnie by było zapiąć na hak przyczepkę i wtedy jechać nawet z obrotami 2500.  Jak olej wylewasz z IC czy węży to turbo skończyło żywot i ma duże luzy. To powoduje że olej idzie na wydech i zabija DPF. 

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/91895-zaw%C3%B3r-scv-17-cdti/page/8/#findComment-733599
Udostępnij na innych stronach

Gość pablo9876

No jechałem na 6 i obroty ok 3-3,5 tys tak mi się wydaje. I nie było jak inni piszą jak turbo wydmuchuje olej i zaciera silnik wycie, tylko utrata mocy i spowolnienie auta do momentu przerywania pracy i silnik zgasł. 

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/91895-zaw%C3%B3r-scv-17-cdti/page/8/#findComment-733600
Udostępnij na innych stronach

Gość pablo9876

Panowie czy trzeba zdejmować pokrywę zaworów żeby zweryfikować odmę? 

Chyba mechanik się zmienił, dziś jest nowa koncepcja, nie zdejmują pokrywy zaworów w celu sprawdzenia odmy , tylko oczyścili wszystko i będą podejmować próbę uruchomienia. Wtedy sprawdza czy turbo czy odma puszcza olej jeżeli silnik ruszy. 

Edytowane przez pablo9876
Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/91895-zaw%C3%B3r-scv-17-cdti/page/8/#findComment-733624
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności