Skocz do zawartości
sisk1

Jak zdemontować alternator w Combo C 1,7CDTi

Rekomendowane odpowiedzi

24 minuty temu, KaKa13_duck napisał:

Nie wiem czy ma to coś wspólnego z tym że gdzieś zapodziała mi się nakrętka od masy, jest większa i obudowana plastikiem,

 

Jeżeli dokładnie dokręcisz to jest obojętne.

Ale teraz masa do karoseria-aku. i masa silnik-karoseria

Do tego sprawdź jakie napięcie masz na tym zacisku ze zdjęcia .

Czy jest 14 V.

Może być że masz uszkodzony przewód altek-aku.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie tak, ale to już jutro na spokojnie... Szczęśliwego Nowego Roku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I wzajemnie


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem leżał w aku po stronie masy. Po podmiance na inny okazało się że ladowanie na światłach led jest 14,25V a po wlaczeniu świateł i nawiewu 14V. Pozdrawiam 

Ps. Sprawny aku ma min. 12,5 12,6V jeżeli jest mniej to trzeba sie liczyć z kosztem 300zl i jego wymianą 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i właśnie takie rzeczy się dokładnie sprawdza na samym początku:ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez OP_MERY
      W czasie jazdy włącza się kontrolka ładowania lecz ładowanie jest 14,5 V. Po wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu kontrolka ne zapala się ponownie. Ten objaw występuje od czasu do czasu. O co tu chodzi???
    • Przez sawik
      Witam,
      Mam mały dylemat jaki preparat wybrać do profili zamkniętych w signumce. 
      Interesuje mnie tylko preparaty ktore sa cos warte a nie jak jakies bolle czy inne pierdoly K2 itp. 
      Co polecacie?
    • Przez Tobiasz
      Przy zakaupe mojego combolota przy przebiegu ok 190 000 km zauważyłem, że uszczelka pod pokrywą zaworów byla lekko uszkodzona skąd delikatnie leciał olej. Oddałem do mechanika i razem z wymianą uszczelki wymieniłem wszystkie filtry i olej. Po naprawie z silnika nastąpił wyciek. Nie byłem w stanie zlokalizować skąd więc oddałem spowrotem do machanika na poprawę. Po drugiej naprawie dalej gubił olej jednakże już mniej. Wydaje mi się że olej cieknie w okolicy rozrządu. W pewnym momencie bez żadnego ostrzeżenia rano silnik już nie odpalił. Poziom oleju w normie. Po przekręceniu zapłonu silnik zakręcił lecz co raz słabiej i słabiej aż zapiszczał dzwięk i tak już silnik stanął na dobre. Z tego co się orientuje jest to silnik ozanczony kodem Y17DTH. Nie wiem co może być powodem i czy aby silnik nie jest do wymiany.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.