Skocz do zawartości

Jak zdemontować alternator w Combo C 1,7CDTi


Gość sisk1

Rekomendowane odpowiedzi

24 minuty temu, KaKa13_duck napisał:

Nie wiem czy ma to coś wspólnego z tym że gdzieś zapodziała mi się nakrętka od masy, jest większa i obudowana plastikiem,

 

Jeżeli dokładnie dokręcisz to jest obojętne.

Ale teraz masa do karoseria-aku. i masa silnik-karoseria

Do tego sprawdź jakie napięcie masz na tym zacisku ze zdjęcia .

Czy jest 14 V.

Może być że masz uszkodzony przewód altek-aku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 24
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość KaKa13_duck

Problem leżał w aku po stronie masy. Po podmiance na inny okazało się że ladowanie na światłach led jest 14,25V a po wlaczeniu świateł i nawiewu 14V. Pozdrawiam 

Ps. Sprawny aku ma min. 12,5 12,6V jeżeli jest mniej to trzeba sie liczyć z kosztem 300zl i jego wymianą 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności