Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,
temat często wałkowany na różnych forach, ale na każdym z nich brakuje mi sensownej odpowiedzi. W mojej merivie 1.7 CDTI 2004r. nie załącza się pierwszy bieg wentylatora. Standardowo uruchamia się na kilka sekund na najwyższym biegu i wyłącza się (przy działającej klimie). Sprawdziłem już bezpieczniki i jeden od klimatyzacji był przepalony, więc go wymieniłem. Wymieniłem również brązowy przekaźnik (plik pobrane jpg). Niestety dalej nic nie działa. Postanowiłem dobrać się do rezystora klimatyzacji, który jest prawdopodobnie winowajcą (internet tak mówi). Mam problem natomiast z jego wymianą. Jestem totalnie zielony z elektryki i nie mogę znaleźć takiego modelu jak mam ja. W moim modelu są dwa przewody przylutowane do blaszek, a w internecie części zamienne są na 4 blaszki (link do zamiennika: https://allegro.pl/oferta/rezystor-dmuchawy-opel-corsa-c-2000-meriva-2003-7596166727). Proszę o informację, czy mogę zakupić ten z 4 blaszkami i przylutować do jakiś dwóch konkretnych?

Z góry bardzo dziękuję za pomoc.

 

pobrane.jpeg

IMG_1520.JPG


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeniosłem do właściwego działu.

 

 

Masz trzy przekaźniki 

 

2019-03-27_222933.png

 

 

I jeden 

 

2019-03-27_223000.png

 

 

 

Sprawdź je

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy mógłbyś wskazać o które dokładnie przekaźniki chodzi (nr na zdjęciach) i gdzie je szukać?


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież na pierwszym zrzucie masz opisane i pokazane.

Na drugim masz zaznaczone czerwonym kwadratem i określone gdzie szukać.

Ten czerwonym kwadratem jest w skrzynce pod kratką , pod wycieraczkami

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok rozumiem. Te przekaźniki z pierwszego zdjęcia sprawdzić wszystkie? Bo wymieniłem tylko brązowy, ponieważ znalazłem info, że odpowiada on za wentylator.
W weekend sprawdzę te przekaźniki przy wycieraczce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Tomcio931
      Dzień dobry, chciałbym się zapytać o sprzęgło w Corsie B. Mam taką, 3drzwiowa, silnik 1.2 X12SZ, 33kw. Pękł mi taki plastik przy pedale sprzęgła, szukałem trochę po forach i chyba to się nazywa samoregulator linki sprzęgła. 
       
      Musiałem na szybko dojechać do domu wiec poskładałem to na trytytyki - trzyma się na razie i nie widać dalszych pęknięć, ale chcę to wymienić jak najszybciej. 
       
      Szukałem gdzie to można kupić, ale nie mogę nigdzie trafić. Wiecie panowie czy to się wymienia tylko plastik, czy cały pedal z tym elementem? 
      Czy można kupić to gdzieś w sklepie, czy zostaje szrot? 
       
      W załączeniu zdjęcia, chodzi o ten biały element. 
       
      Dziękuję z góry za jakieś rady
      Pozdrawiam 
      Tomasz 


    • Przez JacekPbio
      Dzień Dobry,
       
      Piszę w sprawie, która jest bardziej zapytaniem o sens naprawy niż o samą naprawę.
       
      Generalnie: Opel Meriva, 1.4 silnik, 90KM, 2005 rok - przejechane 215.000
       
      Objawy - czerwona kontrolka oleju vel słabe lub brak ciśnienia w ogóle. Objawy potwierdzone - wał korbowy i panewki w złym stanie. Zgodnie z opinią kilku mechaników stosowałem gęściejszy olej oraz motoDOC - i poniekąd przedłużałem agonię silnika. Przez  pewien czas takie rozwiązanie pomagało i przy wolnych obrotach kontrolka oleju nie zapalała się na czerwono nawet przy nagrzanym silniku. Dzisiaj, jakieś 350 metrów od domu raz a solidnie zapaliła czerwona kontrolka oleju. Wątpliwe by był to czujnik, choć może być i pompa oleju jednak nadal pozostaje zapytanie czy dalej brnąć w ewentualną diagnozę lub naprawy dość mocno uszkodzonego silnika. Poziom oleju jest w porządku, olej nie miesza się z płynem chłodniczym (sprawdzone).
       
      Koszty remontu silnika od  4 do 5 tys złotych (jeżeli nie więcej), czy w ogóle opłaca się remontować taki silnik czy nie lepiej  poszukać nowszego samochodu? Przyjmując remont silnika, jakie warsztaty na terenie Śląska są polecane, a jakie są odradzane. Przyjmując remont silnika na co mam zwrócić uwagę. Nowy-używany samochód to ceny zaczynają się od 25.000 zł ... + ewentualne nowe niespodzianki.
       
      Z  wstępnych rozmów to ... wliczane są również pierścienie + sprzęgło + planowanie głowicy + wał korbowy + ..... .
       
      Pozostałe elementy samochodu sprawdzone i wymienione, auto jest w dobrym stanie wizualnym, w  przypadku stanu technicznego ... to sprawy nie poprawi,  jeżeli napiszę że wszystko poza silnikiem jest w porządku (bo w 14 letnim aucie coś zawsze może polecieć) zatem poniekąd szkoda ....
       
      Jacek
    • Przez Rempfs
      Witam,
      od dłuższego czasu rozglądam się za podłokietnikiem do astry h, jednak nie mogę znaleźć takiego który spełniłby moje oczekiwania. Zależy mi na tym, żeby podłokietnik przylegał do dolnego panelu, tak jak na tym zdjęciu. Czy ktoś ma namiar na firmę która ma w ofercie podłokietniku tego typu?


       

Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.