Skocz do zawartości

Urwana śruba przy głowicy


Gość redbull90

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety dziś zauważyłem, że cieknie ... Teraz to w ogóle wydaje mi się że cieknie jak wcześniej z tej obudowy wyjścia wody... 

Kurde... Jest nowa uszczelka i shit...

Czyżby cały element trzeba kupić ?

Tak zobaczyłem jak wygląda ta obudowa i zastanawiam się - bo teraz płyn uchodzi od dolu. Może jednak ten Oring to shit. Pytanie czy cieknie z obudowy czy cieknie z czujnika. Widzę że można kupić obudowę z czujnikiem. Jak to teraz zweryfikować...

Edytowane przez redbull90

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 23
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Możesz spróbować z kilkoma rodzajami oringu, najlepiej odpornego na wysoką temp. i ciśnienie. Pewnie oring oringowi nie równy jeśli chodzi o wykonanie i właściwości. To będzie najtańsza opcja, ale może być w kilku podejściach. Jak nie chcesz się bawić spróbuj dorwać używkę jakąś. A jakie koszta nowego elementu?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mówimy o całym wylocie wody z czujnikiem to oryginalny jakieś 200 zł pewnie.

Czujnik sam 80

Ja kupilem uszczelkę do wylotu za 45 plus przesyłka. Wychodzi na to że nie zdała egzaminu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie możesz podesłać jak wygląda cały element z czujnikiem przy silniku i oddzielnie, też jeśli jest gdzieś pęknięty i jest opisany z jakiego typu tworzywa/plastiku jest wykonany to można to pospawać/pokleić. Musiałbyś się upewnić konkretnie skąd kapie, wytrzeć odpalić silnik i patrzeć, w nocy pod światłem latarki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jest ta obudowa to Cieknie gdzieś od spodu, tylko nie jestem pewny czy to cieknie z czujnika czy z od spodu tego plastikowego wyjścia wody . Ciężko to zdiagnozować, a problem jest taki że nie mam czasu na ściąganie i oglądanie bo auto mi potrzebne, nie wiem czy kupować cały zestaw czyli wyjście wody + czujnik czy ryzykować tylko z czujnikiem. I czy oryginalny brać czy jakiś zamiennik

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem cały króciec wody (czujnik w starym był po prostu luźny i tam kapało). Po przejechaniu 200 km sucho. Wymieniłem też dla pewności ten wężyk co idzie z tego króćca do zbiorniczka płynu chłodzącego . Temat do zamknięcia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności