Skocz do zawartości

Chip Tnuning antara 2.0 150km


Gość Opel Antara 2.0 150km

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Opel Antara 2.0 150km

Cześć Panowie mam pytanie zastanawiam się na chip tuningem, pacjent antara 2.0 cdti 150km/320Nm 4x4 automat 2007r  po wycietym DPFie obecne spalanie ok 11/12l w mieście.

Nowa mapa Eco Tuning ok 165km ok 360NM. 

Normalny chip tuning 170/180km ok385NM 

Oczywiście mapa w silniku żadne boxy.

I tu moje pytanie ktoś robił taki zabieg? Jak samochód się sprawuje po tym zabiegu? Co z spalaniem spada ? ( jeżdżę spokojnie, rzadko katuje  samochod) nie grozi żadna poważna usterka ?  koszt ok 1100zl. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bedziesz z momentu zadowolony, ale wpierw zamontuj z powrotem DPF i przestań truć innych!

 

Tuning musi być zrobiony u kogoś kto się zna, a nie w domorosłym warsztacie...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Opel Antara 2.0 150km
3 godziny temu, kicaj napisał:

bedziesz z momentu zadowolony, ale wpierw zamontuj z powrotem DPF i przestań truć innych!

 

Tuning musi być zrobiony u kogoś kto się zna, a nie w domorosłym warsztacie...

Kolego, nie będziesz mi mówić co mam robić. Nikogo nie truje tym że nie mój samochód i silnik nie boryka się z problemami dpfu  ( norma spalin została sprawdzona, oraz nie ma żadnego kopcenia.) Nie jestem z tych co oczeszczedzaja na paliwie leją chrzczone u wujka staszka bo taniej 20gr. takze daruj sobie taki tekst na przyszłość. A czip będzie robiony w profesjonalnym oraz rekomendowany warsztacie także  o wykonanie usługi się nie boję. 

Edytowane przez Opel Antara 2.0 150km

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie to po to się jedzie też do profesjonalnego zakładu tuningowego by fachowiec dokonał zmian tak by silnik nie ucierpiał nawet po przebiegu 100 tys km czy więcej.  Jakiekolwuek pytania powinieneś zadawać u tunera bo to on powinien wiedzieć na ile może sobie pozwolić podnosząc parametry  czy to doładowania czy dawki paliwa i w innych limiterach grzebiąc. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
W dniu 12.06.2020 o 00:15, Opel Antara 2.0 150km napisał:

Kolego, nie będziesz mi mówić co mam robić. Nikogo nie truje tym że nie mój samochód i silnik nie boryka się z problemami dpfu  ( norma spalin została sprawdzona, oraz nie ma żadnego kopcenia.) Nie jestem z tych co oczeszczedzaja na paliwie leją chrzczone u wujka staszka bo taniej 20gr. takze daruj sobie taki tekst na przyszłość. A czip będzie robiony w profesjonalnym oraz rekomendowany warsztacie także  o wykonanie usługi się nie boję. 

ja nie chcesz żeby ci ktoś inny doradzał to po co tu piszesz?? kolego...

 

chcesz mi wmówić że twój silnik spełnia normę Euro4 bez DPFu? że poziom PM masz poniżej 0.025? to wytłumacz łaskawie po co go wycinałeś?? po co producent go wkładał?

Już widzę profesjonalny tunning a oszczędza na DPFie... bajki to o 19:30...

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj. Patrząc po poziomie spalania i po wycietym dpf mniemam ze masz klopoty z wtryskami. Zamiast czipowac doprowadz je do porzadku. Czip w Twoim przypadku to gwozdz do trumny. Czip wstawia sie tylko w pelni sprawnym silniku

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Gość Opel Antara 2.0 150km
W dniu 10.07.2020 o 12:09, Marcin 83 napisał:

Witaj. Patrząc po poziomie spalania i po wycietym dpf mniemam ze masz klopoty z wtryskami. Zamiast czipowac doprowadz je do porzadku. Czip w Twoim przypadku to gwozdz do trumny. Czip wstawia sie tylko w pelni sprawnym silniku

Silnik w pełni sprawny jestem po czipowaniu spalanie sie nie zmniejszyło (ale tez nie wzroslo) samochod w pełni sprawny wtryski były sprawdzane i są wporzadku, silnik pracuje jak należy a i tuner przed zrobieniem mapy sprawdzil samochod i stwierdził że jest w rewelacyjnej kondycji. Wiec pytanie skad takie spalanie skoro na różnych forach czytam ze ludzie potrafią wykręcić po 8/10l w mieście?! Rzadko spotyka się większy wynik 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz skrzynie automatyczną to raczej nic nie pokombinujesz. W manualnej wystarczy jeździć na pewnych obrotach i nie zmieniać za wcześniej biegów. U mnie w Vectrze 3 bieg spokojnie do 60km/h i jest mniejsze spalanie jak na 4 biegu przy tej samej prędkości a do tego jeszcze jest spory zakres obrotów aby auto bez trudu się odpychało. W automacie będzie wymuszać przy niskich prędkościach wyższy bieg, później jest problem z odepchnięciem się z danej prędkości przy wyższym przełożeniu, może tego nie odczujesz ale silnik w tym momencie ma lekko pod górkę i łyka więcej paliwa. Co do dużego spalania może być problem z czujnikiem temperatury paliwa albo zasyfiony już filtr powietrza. Sporo osprzętu i czynników wpływa na taką sytuację. Jakoś ciężko uwierzyć żeby w takiej budzie i automacie zejść w mieście (korki, światła) do 8L.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności