Gość pablo9876 Opublikowano 24 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2021 Te Gtci...   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91895-zaw%C3%B3r-scv-17-cdti/page/11/#findComment-733709 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pablo9876 Opublikowano 24 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2021 (edytowane) Lipa czyli co? Nie będzie chodził? Góra jest taka sama. Egr ten sam,nie wiem jak wtryski, jakie oznaczenia, ale moc nowego silnika też 130 KM. Kurde to ile wersji A17dts wychodziło w 2013 r. ? Nie ogarniam już. Edytowane 24 Marca 2021 przez pablo9876   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91895-zaw%C3%B3r-scv-17-cdti/page/11/#findComment-733710 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 24 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2021 Podaj jeszcze nr z turbiny drugiej. Rocznikowo mogli inny osprzęt dawać. Wtryski powinno sie kodowac. A numery widoczne dopiero jak sciagniesz pokrywe.   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91895-zaw%C3%B3r-scv-17-cdti/page/11/#findComment-733711 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 24 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2021 Numer na turbinie ten co Ci sie nie zgadza to bedzie numer seryjny produktu. Wazne zeby nr katalogowy sie zgadzał, ale to jak porownasz z drugą turbiną bedziesz wiedziec   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91895-zaw%C3%B3r-scv-17-cdti/page/11/#findComment-733715 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pablo9876 Opublikowano 24 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2021 Ok porównam, ale na razie nie mam dostępu do niej. Obecnie auto odpaliło ale wywala błąd turbiny. Podmieniam jeszcze na jedną, jeżeli nie zadziała regeneracja swojej.   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91895-zaw%C3%B3r-scv-17-cdti/page/11/#findComment-733725 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 24 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2021 Turbo jak turbo. Można dać nawet większe i nie ma to znaczenia. Znaczenie ma tylko to jak jest sterowana. Czyli chodzi o zmienna geometrię. Czy elektrycznym serwimotorem czy gruszka na podciśnienie i czy ta gruszką ma w sobie czujnik położenia. Wpierw zbadaj jakie ciśnienie robi turbina czyli czy zgadza się żądane z rzeczywistym. Może się okazać że gruszka jest wadliwa lub źle wyregulowana itp.   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91895-zaw%C3%B3r-scv-17-cdti/page/11/#findComment-733726 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WariatPSM Opublikowano 24 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2021 Zdjęcie tej 55566731 to jest rozumiem z tego nowego słupka. Katalogowo są dwie turbiny: 98053674 i 55566731 w katalogu wygląda to tak: https://opel.7zap.com/pl/car/p10/g/9/3-0/ Czy obie te turbiny są ze zmienną geometrią? Szukam i nie mogę rozwikłać. Myślę, że u ciebie powinna siedzieć 98053674 zamiast 55566731. Na pewno jest różnica w wysterowaniu turbiny ze zmienna geometrią i bez geometrii. Jeśli są to identyczne turbiny numerycznie to kwestia podłączenia podciśnień i czujników. Nawet uszkodzony przewód ciśnieniowy robi błędy na turbinie. Na spokojnie numery i połączenia trzeba sprawdzić.   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91895-zaw%C3%B3r-scv-17-cdti/page/11/#findComment-733727 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 24 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2021 Wracając do tematu dpf czekam Wesoł az objaśnisz jak "on tam działa" , dlaczego nie usunie sie popiołu , dlaczego czyszczenie go nie ma sensu. Z Twoich wypowiedzi wynika ze dpf musi byc wieczny bo z takimi sie spotykales, lub wymiana na nowy jesli jest zapchany. Tutaj wrzucam foty z regeneracji Tutaj dane wrazliwe zakryte Tutaj roznice wykresowo Tutaj kilka info A tutaj dane z dnia dzisiejszego. Czerwona strzałka dystans od ostatniego wypalania. Czarna strzałka dpf flow , przy 0.10kPa rozpocznie sie wypalanie   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91895-zaw%C3%B3r-scv-17-cdti/page/11/#findComment-733728 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 24 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2021 Argumenty typy dpf to nie majtki zeby prać , sa lekko nie na miejscu. Równie dobrze moge napisac że wtryskiwacz to nie długopis żeby w nim cos wymieniać. Dane firmy zakrylem aby nie robic reklamy. Czyscili mi z golfa dpf, z mojej astry oddałem do czyszczenia to dostałem info iż nie ma potrzeby czyścić, a od kolegi z astry dostalem info że zapchany i wymaga regeneracji. Poszła decyzja zeby regenerowac, został wymyty i od tego czasu zrobil ponad 600 kilometrow. Na dniach bedzie miał wypalanie. Zatem opowieści że czyszczenie dpf nic nie daje uznaje za bajanie. Przyjmujemy oczywiscie ze zapchanie nastąpiło w sposób naturalny i nic w aucie nie trzeba naprawiac. A jesli zapchanie nastąpiło z powodu jakiejś usterki to należy ja naprawic i dpf takze wyczyscic jesli zachodzi potrzeba.   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91895-zaw%C3%B3r-scv-17-cdti/page/11/#findComment-733729 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pablo9876 Opublikowano 24 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2021 2 godziny temu, WariatPSM napisał: Zdjęcie tej 55566731 to jest rozumiem z tego nowego słupka. No właśnie to jest turbina z mojego starego silnika. Jest ze zmienną geometrią. Chyba najlepiej swoją zregenerować jak sądzicie? Przewody wszystko jest ok. Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91895-zaw%C3%B3r-scv-17-cdti/page/11/#findComment-733730 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi