Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich na forum.

Na wstępie zaznaczę, że szukałem podobnego tematu na forum lecz nie znalazłem niczego co by mnie usatysfakcjonowało.

Jako, że jestem użytkownikiem Asterki G od 7 lat, postanowiłem nie zmieniać marki na inną i zostać przy Opelku.

Po długich namysłach wybór padł na Signumka. Jeździłem już po wieku komisach i prywatnych osobach ale wszystkie egzemplarze były albo składane albo tak zniszczone, że aż mi ich szkoda było.

Znacie jakieś miejsca (komisy, osoby sprowadzające samochody ) gdzie mógłbym znaleźć fajny samochód?

Interesuje mnie głównie benzyna oprócz 3.2L i zaznaczam, że nie planuję zakładać gazu.

Jestem w stanie znaleźć coś do 14k zł ?

Pozdrawiam i bardzo proszę o poradę.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Interesuje mnie głównie benzyna oprócz 3.2L i zaznaczam, że nie planuję zakładać gazu

To trochę zawęziłeś sobie poszukiwania praktycznie do dwóch silników.

Pierwszy to 1.8 122 KM, praktycznie najmniej problemowy - hydraulika zaworów i EGR, kolejny już bardziej problematyczny to 1.8 140 KM brak hydrauliki i 2.0 Turbo 175 KM w serii i skrzynia 6 biegowa jeśli się nie mylę M32 generująca wysokie koszta + turbo, dwumasa itd. Silnika 2.2 155 KM nie polecam wcale, już wolałbym 3.2 V6 211 KM, które odrzuciłeś.

Jeśli nie chcesz zakładać LPG to ze względów finansowych jedynym sensownym wyborem pozostaje 1.8, choć on i tak przy normalnym poruszaniu się po mieście łyknie 10 litrów PB

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To trochę zawęziłeś sobie poszukiwania praktycznie do dwóch silników.

Pierwszy to 1.8 122 KM, praktycznie najmniej problemowy - hydraulika zaworów i EGR, kolejny już bardziej problematyczny to 1.8 140 KM brak hydrauliki i 2.0 Turbo 175 KM w serii i skrzynia 6 biegowa jeśli się nie mylę M32 generująca wysokie koszta + turbo, dwumasa itd. Silnika 2.2 155 KM nie polecam wcale, już wolałbym 3.2 V6 211 KM, które odrzuciłeś.

Jeśli nie chcesz zakładać LPG to ze względów finansowych jedynym sensownym wyborem pozostaje 1.8, choć on i tak przy normalnym poruszaniu się po mieście łyknie 10 litrów PB

Cieszy mnie tak szybka odpowiedź :) Mieszkam bardziej na wsi niż w mieście i raczej po wsiach będę się poruszał no i trasy do 300KM . Gazu po prostu nie trawię (ten zapach, filtry, regulacje itd ) Jestem bardzo zainteresowany właśnie 1.8 tylko już nie mam pomysłu gdzie szukać, Alle*** i Otom*** już przejrzałem ale nic fajnego nie znalazłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i niestety ale czasem chcąc znaleźć coś konkretnego trzeba poszukiwać i z pół roku

Nie mówiąc już o rozszerzeniu zasięgu poszukiwań do kilkuset km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i niestety ale czasem chcąc znaleźć coś konkretnego trzeba poszukiwać i z pół roku

Nie mówiąc już o rozszerzeniu zasięgu poszukiwań do kilkuset km

Właśnie mam coś ładnego na oku około 500KM ode mnie tylko to jest 2.2 Direct a na forum nie mają zbyt dobrej opinii. Polecają natomiast 1.9 CDTI tylko teraz następne pytanie. Czy we wszystkich był montowany DPF?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

2.2 Direct a na forum nie mają zbyt dobrej opinii

I to jest prawda

 

 

Polecają natomiast 1.9 CDTI tylko teraz następne pytanie. Czy we wszystkich był montowany DPF?

Tylko czy stać Cię na jego utrzymanie (naprawy) ?

Wiem, zaraz odezwą się zwolennicy ON, że nie prawda itd.

Miałem ON i w ciągu roku koszt napraw wyniósł 80% wartości auta, pozbyłem się ON i wróciłem do bezproblemowej 1.8 LPG ;)


 

 

Gazu po prostu nie trawię (ten zapach, filtry, regulacje itd

Nie wiem jakie masz doświadczenia z LPG i którą generacją ale obecne sekwencje + kumaty monter = oszczędności i brak kłopotów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy benzyna czy diesel - zależy od stanu wyeksploatowania.

Jeździłem Z19DTH i koszt napraw ogólnie nie był wielki, choć trzeba przyznać że poszczególne naprawy kosztowały dużo.

 

 

Sent with handy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Właśnie mam coś ładnego na oku około 500KM ode mnie tylko to jest 2.2 Direct a na forum nie mają zbyt dobrej opinii

 

 

Ja bym szukał w Benzynie.

Z18XE

Do Skawiny do kolegi Struna masz nie daleko.

On ci założy LPG jak trzeba i będziesz miał po problemie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Wadowicach też ma niezłego gazownika.

Sam u niego robię niezbędne roboty i serwis.

Może nie jest najtańszy ale robi prawidłowo, z głową i dokładnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.