Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Remus122 napisał:

Jak już udało się ustalić że to nie wtyczka, to jak dobrać się do tego sitka w baku, i co oprócz filtra paliwa mogę wymienić, Od początku pisałem że mam inny błąd nie związany z przerwaną wiązką, 

I kolega jest na 100%pewny że problem nie leży po stronie elektrycznej (to jest: dobry styki w kostkach i sprawne przewody elektryczne - ciągłość przewodu) tylko gdzieś jest problem mechaniczny?

Ja bym jednak pomierzył miernikiem to co podał Adam i dopiero zabierał się za mechanikę - przewody i piny są dość delikatne i łatwo je uszkodzić zwłaszcza że robią coraz słabszą izolacje i dość często się zdarza że przewód niby jest dobry a w środku utleniona miedź.

Ale ty zrobisz jak uważasz twoje autko twoja kasa i robota.

Co prawda warto czasem sprawdzić co tam jest w baku i na pewno autku wyjdzie to na zdrowie.    

 

Jesli chcemy byc dokladni to kod błędu w czerwcu 2015 podał uzytkownik majacy ten kłopot. Wyzej koledzy pisali Ci iz ten błąd ma kilka tokow rozwiazywania. Czytalem o pompie VC i nie napisalem ze masz ją uszkodzaną, tylko ze moze to bez być przyczyna( pomijając fakt że jesli pompa działała prawidłowo w marcu nie oznacza ze w grudniu takze bedzie tak działać) Koledzy wyżej podali Ci możliwe przyczyny, ale odnoszę wrażenie ze trzymasz sie kurczowo jakiejś swojej ideii. I tez nie chodzi mi o uszczypliwosci, ale samochód stoi u Ciebie. Jedyny błąd jaki podałeś to błąd bez kodu. Jesli masz taki sam jaki w tytule to nic innego nikt tu Ci nie wymyśli. Jedyne co moge jeszcze dodac od siebie to sam zawor regulacji może w jakimś zakresie być uszkodzony i wówczas sypie błędem wiązki. Jak sie do sitka i baku dorwac na youtube sa wrzucone filmiki krok po kroku, wiec nie bedziemy przepisywac procesu, ani go powielać. 

 

Godzinę temu, rafalgrzegorz napisał:

I kolega jest na 100%pewny że problem nie leży po stronie elektrycznej (to jest: dobry styki w kostkach i sprawne przewody elektryczne - ciągłość przewodu) tylko gdzieś jest problem mechaniczny?

W poniedziałek będę pewny bo sprawdzę to jeszcze raz dla świętego spokoju, i tak i tak chce zmienić filtr paliwa to przy okazji sprawdzę i to.

 

Prześledzilem fora zagraniczne i przy VC ten błąd miał inny opis

 i tam była rzeczywiście wiązka, ale znalazłem też temat z astra akurat z jednym czujnikiem na listwie i tam była walnięta pompa w baku. Liczyłem że ktoś już miał taki problem nie związany z chipowaniem i go rozwiązał i coś poradzi. 

Godzinę temu, Marcin 83 napisał:

Jedyny błąd jaki podałeś to błąd bez kodu.

Dokładnie, kod był zbyteczny bo clou problemu to opis. Ten sam błąd może mieć różne  podłoże na co zwrócił uwagę Adam i przesłał fajny opis wraz z czynnościami które należy podjąć. 

 

Wtyczki i kable sprawdzone na tyle na ile pozwalała instalacja, wszystko mam ładnie poizolowane I w osłonach jakby ktoś kiedyś to poprawiał. Samą wtyczkę od regulatora wyczyściłem, bez wpietego regulatora auto w ogóle nie działa, tak samo wtyczka czujnika. 

 

Zrobiłem test przelewowy wtryskiwaczy I wstępnie wyszło że 3 wtryski są poza normą dość dużo, 4 jest na granicy. Auto mi jakoś specjalnie nie dymi ale dpf zapełnia mi się po +-300km w mieście 1200 po trasie, czasami ma problem żeby zaskoczyć przy paleniu, jakby paliwo się cofało, ale zawsze odpali. Czy niskie cisnienie w listwie Common Rail będzie spowodowane problemem z wtryskiwaczami? 

 

Jeżeli wtryski leją to pobierają ponad normę.

Myślę że wtedy może się robić niższe ciśnienie

 

  • 1 miesiąc temu...
Gość Remus122
W dniu 29.12.2020 o 20:33, adam1954 napisał:

Jeżeli wtryski leją to pobierają ponad normę.

Myślę że wtedy może się robić niższe ciśnienie

No raczej słabo, jeżeli wtrysk nie rozpala to auto nie zapali, u mnie jest inny problem, tak że w oparciu o "myślę że" nie zrobiłbym wtrysków. Ale że zrobiłem próbę przelewów to poszły do regeneracji i problem pozostał, podejrzenie powędrowało na zawór ciśnienia przy pompie. Przy okazji po raz kolejny sprawdzone przewody w peszlu i przy wtyczce i wszystko wygląda ok 

 

Gość Remus122

Wtryski zregenerowane - auto pali ładnie i równo , błąd przy mocnym przyspieszeniu został

Wymieniony regulator ciśnienia przy pompie z zaworem- błąd dalej jest 

Podmieniony na inny czujnik ciśnienia paliwa na listwie - błąd dalej jest 

Sprawdzone ciśnienie za filtrem, przy okazji wymiana filtra - 2.9-3 Bar , błąd dalej jest. 

Kończą mi się pomysły i pieniądze. Co jeszcze zostaje. Pompa wysokiego ciśnienia? 

Do astry w 2007 roku przychodziły 2 czujniki ciśnienia, mam założony ten najpopularniejszy, może jakimś nieszczęśliwym trafem mam mieć ten drugi? 

 

Sprawdz w katalogu po nr vin. Czy masz krótki czy długi scv

Długi w jotce sporo drozszy, w h nie wiem jak to wyglada cenowo.

https://opel.7zap.com/pl/car/

 

24 minuty temu, Remus122 napisał:

1.9 cdti nie ma scv

Nie udzielaj się jeśli nie wiesz.

Najczęściej brany zamiennik w dobrej cenie to Bosch nr 0928400680

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności