Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów! 

Mam problem z moim opelkiem II 1.6 8v. Auto pracuje w trybie awaryjnym i  wyskoczył błąd P0340 - czujnik położenia wałka rozrządu. Czujnik wymieniłem, ale nic to nie dało, wysłałem sterownik do regeneracji, ale dostałem informacje, że sterownik silnika jest sprawny. Czy ktoś miał podobną sytuację, bądź ktoś wie co może być nie tak? 

Z góry dziękuje za jakiekolwiek informacje.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/87557-tryb-awaryjny/
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, adam1954 napisał:

Zostaje sprawdzenie wiązki oraz ustawienia rozrządu

 

Właśnie rozrząd wymieniałem wcześniej. I mechanik powiedział, że z kablami jest wszystko spoko. 

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/87557-tryb-awaryjny/#findComment-711275
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ja37 napisał:

Od kiedy pracuje w awaryjnym?

Po zmianie rozrządu?

Napisz coś więcej.

 

Auto już pracuje z 4 miesiące w trybie awaryjnym. Rozrząd wymieniałem 3 tygodnie temu, wraz z czujnikiem położenia wałka rozrządu. Ostatnio byłem u mechanika i powiedział, że wymiana czujnika nic nie dała, bo czujnik jaki zakupiłem (Met&doria) jest nie dobry. Doradził mi, abym zakupił z firmy siemens lub oryginalny GM. 

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/87557-tryb-awaryjny/#findComment-711279
Udostępnij na innych stronach

A ja myślę żeby sprawdzić kabelki od czujnika do ecu.

Lubią czasami się przerwać.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/87557-tryb-awaryjny/#findComment-711282
Udostępnij na innych stronach

Grześ ja wiem, ale miałem na myśli że mechanik najczęściej wymienia część i gdy dalej jest problem na nowym to stary oddaje klientowi.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/87557-tryb-awaryjny/#findComment-711284
Udostępnij na innych stronach

Tak postępuje normalny warsztat.

Albo choć daje do wglądu - zabrał byś stary amorek?  :)

 

 

Tak na boku przypomniałem sobie inny temat, nawet nie pamietam, czy dotyczył opla:

Też czujnik wałka.

Na wałku jakaś tulejka ze znacznikami była i ona sie na wałku przesunęła, przez co czujnik "nie widział wałka"

Może tu jest podobnie?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/87557-tryb-awaryjny/#findComment-711286
Udostępnij na innych stronach

Żeby się jeszcze astanuta chciało się wysilić i sprawdzić jaki dokładnie ma silnik .

Czyli kod silnika podać .

Ale po co .

Na razie kosz.

Przywrócę gdy założyciel tematu wpisze kod silnika

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/87557-tryb-awaryjny/#findComment-711294
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności