Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów! 

Mam problem z moim opelkiem II 1.6 8v. Auto pracuje w trybie awaryjnym i  wyskoczył błąd P0340 - czujnik położenia wałka rozrządu. Czujnik wymieniłem, ale nic to nie dało, wysłałem sterownik do regeneracji, ale dostałem informacje, że sterownik silnika jest sprawny. Czy ktoś miał podobną sytuację, bądź ktoś wie co może być nie tak? 

Z góry dziękuje za jakiekolwiek informacje.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zostaje sprawdzenie wiązki oraz ustawienia rozrządu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, adam1954 napisał:

Zostaje sprawdzenie wiązki oraz ustawienia rozrządu

 

Właśnie rozrząd wymieniałem wcześniej. I mechanik powiedział, że z kablami jest wszystko spoko. 


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od kiedy pracuje w awaryjnym?

Po zmianie rozrządu?

Napisz coś więcej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, ja37 napisał:

Od kiedy pracuje w awaryjnym?

Po zmianie rozrządu?

Napisz coś więcej.

 

Auto już pracuje z 4 miesiące w trybie awaryjnym. Rozrząd wymieniałem 3 tygodnie temu, wraz z czujnikiem położenia wałka rozrządu. Ostatnio byłem u mechanika i powiedział, że wymiana czujnika nic nie dała, bo czujnik jaki zakupiłem (Met&doria) jest nie dobry. Doradził mi, abym zakupił z firmy siemens lub oryginalny GM. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja myślę żeby sprawdzić kabelki od czujnika do ecu.

Lubią czasami się przerwać.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kabelki tak, ale czujnik też - opel nie lubi zamienników.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grześ ja wiem, ale miałem na myśli że mechanik najczęściej wymienia część i gdy dalej jest problem na nowym to stary oddaje klientowi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak postępuje normalny warsztat.

Albo choć daje do wglądu - zabrał byś stary amorek?  :)

 

 

Tak na boku przypomniałem sobie inny temat, nawet nie pamietam, czy dotyczył opla:

Też czujnik wałka.

Na wałku jakaś tulejka ze znacznikami była i ona sie na wałku przesunęła, przez co czujnik "nie widział wałka"

Może tu jest podobnie?


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żeby się jeszcze astanuta chciało się wysilić i sprawdzić jaki dokładnie ma silnik .

Czyli kod silnika podać .

Ale po co .

Na razie kosz.

Przywrócę gdy założyciel tematu wpisze kod silnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Kod silnika to: Z16SE 

1.6 8v 84KM 

Edytowane przez astanauta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wprowadziłem kod silnika do profilu.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez nik000s
      Witam.
      Posiadam Opla Corse C 1.4 benz. 2004 rok i mam w planach dołożenie z przodu dokładki trochę innej, wyższej niż seryjna i zastanawiam się jaka będzie pasować, słyszałem że pasuje od renault laguny II, ale nie jestem pewien. Czy ktoś zakładał do swojej corsy dokładkę inną niz oryginalna? Jeśli tak to od jakiego modelu samochodu, czy były jakieś modyfikacje przy niej?
      w Załączniku/grafice corsa z fajną dokładką i chciałbym uzyskać podobny efekt
       

    • Przez Getroyer
      Witam wszystkich. Zabrałem się za wymianę regulatora napięcia. Odkręciłem wszystkie śruby dostałem się do alternatora tyle że szpilka trzymająca alternator od dołu jest za długa i nie mogę jej wyciągnąć ponieważ dosięga ramy. Macie jakiś sposób na to czy będę musiał ją uciąć?

    • Przez BedrOK
      Siema,
       
      Jako iż zbliża się zima, a z nią śnieg, czyli wilgoć i sól drogowców co szybko przyśpiesza korozję naszych samochodów, a już na pewno im nie służy. A więc czy macie jakieś ciekawe pomysły na zabezpieczenie auta, podwozia, progów, profili zamkniętych itd. przed zimą? Stwierdziłem, że na pewno jako właściciele Opelków wiecie coś na ten temat, a sądzę, że ten temat przyda się nie tylko nam ale i użytkownikom innych marek.
       
      Więc jak zabezpieczacie swoje autka?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.