Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów! 

Mam problem z moim opelkiem II 1.6 8v. Auto pracuje w trybie awaryjnym i  wyskoczył błąd P0340 - czujnik położenia wałka rozrządu. Czujnik wymieniłem, ale nic to nie dało, wysłałem sterownik do regeneracji, ale dostałem informacje, że sterownik silnika jest sprawny. Czy ktoś miał podobną sytuację, bądź ktoś wie co może być nie tak? 

Z góry dziękuje za jakiekolwiek informacje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zostaje sprawdzenie wiązki oraz ustawienia rozrządu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, adam1954 napisał:

Zostaje sprawdzenie wiązki oraz ustawienia rozrządu

 

Właśnie rozrząd wymieniałem wcześniej. I mechanik powiedział, że z kablami jest wszystko spoko. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od kiedy pracuje w awaryjnym?

Po zmianie rozrządu?

Napisz coś więcej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, ja37 napisał:

Od kiedy pracuje w awaryjnym?

Po zmianie rozrządu?

Napisz coś więcej.

 

Auto już pracuje z 4 miesiące w trybie awaryjnym. Rozrząd wymieniałem 3 tygodnie temu, wraz z czujnikiem położenia wałka rozrządu. Ostatnio byłem u mechanika i powiedział, że wymiana czujnika nic nie dała, bo czujnik jaki zakupiłem (Met&doria) jest nie dobry. Doradził mi, abym zakupił z firmy siemens lub oryginalny GM. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja myślę żeby sprawdzić kabelki od czujnika do ecu.

Lubią czasami się przerwać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kabelki tak, ale czujnik też - opel nie lubi zamienników.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grześ ja wiem, ale miałem na myśli że mechanik najczęściej wymienia część i gdy dalej jest problem na nowym to stary oddaje klientowi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak postępuje normalny warsztat.

Albo choć daje do wglądu - zabrał byś stary amorek?  :)

 

 

Tak na boku przypomniałem sobie inny temat, nawet nie pamietam, czy dotyczył opla:

Też czujnik wałka.

Na wałku jakaś tulejka ze znacznikami była i ona sie na wałku przesunęła, przez co czujnik "nie widział wałka"

Może tu jest podobnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żeby się jeszcze astanuta chciało się wysilić i sprawdzić jaki dokładnie ma silnik .

Czyli kod silnika podać .

Ale po co .

Na razie kosz.

Przywrócę gdy założyciel tematu wpisze kod silnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Barto140
      Witam serdecznie. Od niedawna zostałem posiadaczem Astry J z silnikiem 1.7 cdti 125 km A17DTR. Od razu po kupnie miałem do wymiany zawór SCV z racji falowania obrotów. Po wymianie temat zniknął lecz zauważyłem po dłuższej obserwacji auta ze potrafią być odczuwalne Wibracje na postoju , przyspieszaniu i po otwarciu maski silnik również się trzęsie tak jakby poduszka któraś nie trzymała. Czy miał ktoś już z czymś takim doczynienia ponieważ po odwiedzeniu mechanika dostałem informacje ze ten typ tak ma ale to nie jest dla mnie wytłumaczenie ... 
      Brak błędów , przebieg blisko 250 tysięcy 
    • Przez jerry1988
      Witam,
      jestem tutaj nowy i założyłem dzisiaj konto, aby podzielić się z Wami pewnym tematem, a zarazem zapytać czy kiedyś znaleźliście się w takiej sytuacji?
       
      Otóż od pewnego czasu szukam samochodu do kupna..... Wiem, temat rzeka. Wybrałem sobie Opla Insignię i skupiłem się na szukaniu tylko tego modelu.
      Wczoraj znalazłem wymarzony samochód.
      Dzwonię do miłego Pana z komisu samochodowego, który przez telefon odpowiedział na wszystkie moje pytania. Nie odniosłem wrażenia aby mnie oszukiwał czy mówił nieprawdę.
      Auto jest z 2015 roku więc Pan powiedział mi że ma elektroniczną książkę serwisową.
      Auto było sprowadzone w 2019 roku. Ktoś kupił od Niego ten samochód, zarejestrował w 2019 roku we wrześniu. Teraz 2 tygodnie temu właściciel Opla zostawił go w rozliczeniu i kupił nowszy samochód. Opel od tego momentu jest sporadycznie użytkowany przez właściciela komisu aby jechać i załatwić jakąś sprawę w "koło komina". O czym również mi Pan z komisu powiedział. 
       
      Na prośbę podał mi Numer VIN, w miejscowości której mieszkam mam kilka km do salonu Opla więc pomyślałem, że pojadę i sprawdzę samochód.
       
      Bardzo miły Pan w salonie za 100 zł wydrukował mi historię serwisu oraz wszystko to co miał na temat tego samochodu. Oto co otrzymałem:
       

       

       
      Jak widać z dokumentów auto 9 maja 2020r o numerze rejestracyjnym ABYD61 oraz o podanym numerze VIN było w serwisie w Niemczech!!! przy przebiegu (dziwne bo od 2 lat się nie zmienił) - 152 719 km, ale przy serwisie były wydawane części na ten samochód!!!
       
       
      Po wyjściu z salonu dzwonię do Pana z komisu pytając czy podał mi prawidłowy numer VIN i zapytałem czy auto było w serwisie w Niemczech 9 maja. Pan był w ogromnym szoku i mówił, że to niemożliwe ponieważ auto stoi u Niego na placu!!!! Sprawdził podczas Naszej rozmowy auto w CEPiK'u i mówił, że tydzień temu policja go zatrzymała przy stanie licznika 187 000 km co jest tam udokumentowane. Pan Przesłał mi nawet pierwszą stronę dowodu abym mógł sobie go w CEPiK'u sprawdzić:

       
      po przysłaniu pierwszej strony data pierwszej rejestracji jest INNA!!!! Serwis - 2015-10-06 / dokumenty 2015-11-09. Jak to się mogło stać??????
       
      Poniżej dokumenty z CEPiK:

       

       
      Numer VIN się zgadza. Serwis w Niemczech 9 maja 2020, stan licznika 152 719 km, kontrola policyjna 12 maja 2020, stan licznika 187 409 km!!! Przecież to nierealne!!!
      Był ktoś w podobnej sytuacji?? Lub może znajdzie się tutaj ktoś kto jakoś racjonalnie wytłumaczy co tu się wyprawia????
       
      Bardzo dziękuję za uwagę i pozdrawiam.
    • Przez Aetheris
      Witajcie,
      Od pewnego czasu nie działał mi panel w radiu. Nie mogę zmienić stacji, wyciągnąć płyty itd. Jedyne co działa to wyłącznik radia (pokretlo), a radiem steruje na kierownicy. 
      Ostatnio padł akumulator no i teraz trzeba wpisać kod żeby uruchomić radio. Nie mogę jednak wpisać kodu, bo nie działa panel. Co mogę w tej sytuacji zrobić? Kto może odblokować radio ? Czy mogę wymienić ten element radia jakim jest panel na nowy i będzie działać żeby wpisać kod ? Proszę o pomoc, nie mogę żyć bez muzyki w samochodzie. 
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.