rafalgrzegorz Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 Kolego nie wierze że gwint na stalowej śrubie się wytarł - najprędzej brak gwintu w samej głowicy. Wyjście jest takie - kupić reperaturkę do gwintu i naprawić. Sama śruba może być z całym gwintem ważna jest jej długość M6x50mm. Jak nie ma w sklepie to poszukać na szrocie czy popytać u mechanika. Inna sprawa że ktoś po prostu je za mocno dokręcał.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 2 godziny temu, kosak321 napisał: ma tam dlugosci itd na schemacie A starą śrubę masz? Kod silnika w profilu już też masz?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 3 godziny temu, kosak321 napisał: srube nr 7 ktorej nie ma tam dlugosci itd na Ciekawe. A co to jest to w kółku jak nie dlugość.? Trzeba tylko dopasować sobie do swojego kodu silnika. Najlepiej naucz się korzystać z tego katalogu. Wejdź na stronę główną wpisz swój Vin i będziesz miał tylko pod swoje auto 1 godzinę temu, rafalgrzegorz napisał: Kolego nie wierze że gwint na stalowej śrubie się wytarł - Ja też nie umiem uwierzyć że gwint w głowicy aluminiowej zniszczył gwint w śrubie stalowej. Jest po prostu tak :odkręcałeś śrubę i gwint z głowicy został ci na śrubie. Teraz weź szczotkę drucianą ,wyczyść śrubę i zobaczysz że śruba jest sprawna   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 Tak naprawdę nie wiemy czy chodzi o mocowanie dis do głowicy czy coś do tej listwy bo jeśli mnie pamięć nie myli to byli i tak u tak. Jeśli to pierwsze to ja nie widzę potrzeby mocowania tej listwy jakoś przesadnie mocno. Po co ? To tylko śruba by jakimś cudownym sposobem listwa nie wyskoczyła z obsad swiec co raczej jest mało prawdopodobne. Śrubki to chyba fi 6 mm ale w listwie jest gwint fi8 bo wkręcamy dowolne śrubki fi8 i jak ciągniemy za nie to listwę wyciągamy bo siedzi tam dość ciasno.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 17 minut temu, wesol napisał: listwie jest gwint fi8 W listwie jest otwór fi 8 Może też kupić zwykłe szpilki M6 osadzić je na kleju do śrub( czyli ucinasz szpilkę na długość śruby jaką ty masz w oryginale, może być o pół centymetra dłuższa ,smarujesz klejem do gwintów ,wkręcasz szpilkę , odczekujesz kilknaście minut ) nałożyć listwę i dokręcić je nakrętką ale delikatnie. Tam moment dokręcania jest 8Nm czyli kluczyk Torx i gdy poczujesz opór to lekko jeszcze pociągnąć tak 10 st. Nie tak jak by koło dokręcał. 17 minut temu, wesol napisał: Jeśli to pierwsze to ja nie widzę potrzeby mocowania tej listwy jakoś przesadnie mocno. Ja bym raczej widział. Skąd wiesz jak ma zadbane. Czy ma sprawne fajki i czy dobrze trzymają na świecy? Za chwilę będzie pisał że ma wypadanie zapłonów itp. Jest śruba ? To ma tam być. Jak zrobi to już jego problem. 12 godzin temu, kosak321 napisał: gwint sie wytarl w srubach mocujacych cewke zaplonowa Zrób zdjęcie tych śrub i wrzuć na forum.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WariatPSM Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 Autor piszę, że śruba się wytarła w środku My tu rozwijamy temat a wydaje mi się, że jest problem z główką śruby i bit/torx się kręci i nie można nic zrobić. Jeśli taki jest w tym problem to można przerobić główkę śruby brzeszczotem/cienką tarcza szlifierki kątowej na śrubokręt płaski. Są dość spore niejasności w twojej wypowiedzi kosak321, więc na przyszłość mógłbyś wrzucać zdjęcia danego elementu. Z torxowej śruby zrobić na śrubokręt płaski   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 Adam dobrze zerknij bo ja pamiętam że w tych wszystkich 4 gwarowych był nie tyle co otwór co właśnie gwint fi 8 właśnie po to by wkręcić śrubki dwie fi 8 tak choć z dwa obroty i ciągnąć za nie wyciągasz całego disa. Osobiście widzę tu problem co pisał @wariat czyli obrobienie torxa w główce albo zerwany gwint i tak jak sam chyba pisałeś raczej w głowicy czy tam pokrywie bo jest to alu a nie śruba fi 6 która ma twardość conajmniej 8.8   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 Ja tutaj gwintu nie widzę.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 A od drugiej strony? Nie pamiętam jak tam w tych wynalazkach 3 garowych bo w cztero to tak zawsze wyciągałem disa.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 Tak Wesoły - z drugiej strony jest gwint M8 ale w innym miejscu. W "C C" 1,0 - nie ma takich - Bynajmniej takie widzę na fotce. Tu lepiej widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.